Gå til innhold

Träff för decembermammorna på måndag 2/2 kl.1300


Frökensvår

Anbefalte innlegg

På Villa Paradisio, Olafryesplass.

 

Det gick inte att boka bord men han jag pratade med på tlf sa det nästan garanterat skulle finnas plats. Det går att parkera barnvagnarna utanför och om det regnar/snöar kan de fälla ut parasoll så de inte blir våta. Det finns meny på internet om det är någon som vill kolla in den (www.villaparadisio.no)

 

Hojta till om du kommer så vi vet ca hur många vi blir.

 

Glädjer oss till att se er.

 

Elin & Ole Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg og kaspar kommer=) helene assa aka fregna=)

yvonne og hennes lille malena tar turen også..

eneste som er kjipt at det er meldt -12 til uka har man blitt fortalt, så det kan bli forbanna kaldt- emn vi takke sorgene på forskudd enda..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hEISANN! Vi blir med=) Har også sett på langtidsvarselet at det er meldt kaldt kaldt kaldt! Er jo litt skeptisk til å gå ut viss det blir kaldere enn -10 grader. Ikke alltid like lett med vinterbarn, med tanke på trilleturer. Har måttet brøyte meg frem i snøen noen ganger! Men vi får se an været, har i hverfall veldig lyst til å møte dere igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff- må melde avbud jeg også. Jeg har fått omgangssyke- helt pyton! Ikke akkurat den beste kombinasjon med amming og oppkast, vi har omtrent flyttet inn på badet nå- nærmest mulig doen!

Men jeg blir med neste gang!!! Så får dere ha det kjempekoselig viss dere trosser kulden i dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som helt sikkert skal på treffet kl. ett? Bare så kjedelig om jeg dukker opp og ingen andre er der.. Det er jo litt kaldt, men ikke helt ille..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, et var kjipt.. synes det var litt kaldt å ta med minsten ut i dag pga veldig snørrete og forkjøla- og blir da lett irritert, så trokke tingen var å sitte ute på cafe da=) og mora fikk lite med søvn i natt=) måkke bli lenge til neste gang, forjeg er veldig spent på hvordan bebisene ser ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...