Kinemor85 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Noen som har hatt det samme som meg? Under foten ved tærne...? Merker det kun når jeg går. Merkelig greier...
LilleSolaMi<3 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 ja,jeg og hadde en periode hvor jeg fikk vondt under beina,var nesten gnagsår-vondt!vet fler som har fått det også,så er vel noe som hører med=) hehe.. aner ikke hva det kommer av men:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå