jakm80 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Er så nysgjerrig og har så go følelse for at nå er jeg gravid!! 3 uker + 1 dag på vei om jeg er gravid, og lurer på når dere testet og fikk positivt? Fikk to negative før positiv sist gang, tror den var positiv etter 4 uker, men usikker.. Symptomene er ømme bryst, utflod, med blod de siste dagene, stikkinger i underlivet og vondt med bukse på. Alt likt som sist, men den blodige utfloden er ett problem som jeg vanligvis har fra el og til mens. er det vits i å teste nå eller skal jeg spare kronene og vente til i neste uke!!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 testet negativt i uke 5 og positivt i uke 8
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg testet positivt to uker etter jeg ble gravid. Den første testen var det en veldig svak strek pga jeg brukte kveldsurin, men neste dag kjøpte jeg enda en test og brukte morgenurin og da var den så klar at det var ikke noe tvil.
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Nr 1: Negativt hos legen på IKM dagen, positivt hjemme (så vidt synlig strek) noen dager senere, negativt på neste test. Nr 2: Ultrasvakt positivt på morgenurin 1-2 dag før IKM, kunne knapt se at det var en ekstra strek der. Svakt positivt på IKM dagen Nr 3: Samme som nr 2 egentlig Nr 4 (denne her): Tok en el-test en ukes tid etter el, og den slo ut! Tok så en grav.test på kvelden 4 dager før jeg skulle hatt mensen og den ble tydelig positiv med en gang. Tok en 4 dager etter også for å bruke opp begge og den ble sterkt positiv før jeg var ferdig å tisse på den omtrent, hehe... Med andre ord, veeeeeldig ulikt når jeg testet positivt! Må også legge til at UL stort sett har bekreftet at jeg var/er akkurat så langt på vei som jeg selv mente/mener.
jakm80 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2009 ok!! Da tror jeg at jeg kanskje ikke klarer å vente, og tar testen når mannen min kommer hjem fra trening! Han er så spent og maser hver dag om jeg tror jeg er gravid nå, og jeg har hatt ett par "innbilte svangerskap" de siste mnd!! Håper, håper..
fult hus:) Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Testet positiv ganske tidlig.. var mellom 3-4 uker.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Dag 10 etter samleie. Enkelte tester slår tidligere ut enn andre (ofte de dyreste). Ville ventet lenger med å teste om jeg ikke hadde jobbet i fosterskadelig miljø, så her gjelder det å ha full kontroll!
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Hei.Fikk positiv el test og graviditetstest dagen før IKM. Både CB og CB digital..Har nå 7 dager til termin og er sprekkeferdig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå