Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Det er nå snart seks mnd. siden jeg fødte (ammet i ca. 10 uker), og jeg synes fortsatt jeg har har ømme slimhinner i underlivet når vi har samleie. Hvordan er dette hos dere? Hvor lenge måtte dere benytte glidemiddel?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Fødte for 6mnd siden og må fortsatt bruke det.. Lurer på når det skal bli normalt igjen:(
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Trengte aldri glidemiddel etter fødsel jeg, har faktisk aldri brukt det i det hele tatt. Så dette er nok veldig individuelt, er vel hormonene som spiller inn. Har du fått tilbake mensen så du vet hormonbalansen er i rute da?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Fikk mensen 6 uker etter fødsel. Hmm, kanskje jeg bør snakke med legen da.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg ventet ca 8-9 uker før vi hadde sex, brukte glidemiddel da men etterpå har det gått greit. Jeg har ikke ammet i det hele tatt så det kan ha noe med det å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå