Juni prinsesse Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei og velkommen ) 12 uker endelig overstått?? ;o)
Juni prinsesse Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Er det ikke deilig!! Nå blir det bare mer og mer spennende ) Hvordan er formen da??
LillyMy+1<3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Formen e ikke så værst egentlig:) Litt svimmel enest, og har litt murringer å sånt, men det er vel egentlig mer kos enn en plagsomt. Greit å kjenne at noe skjer i kroppen før magen kommer:) Bestilt meg babywatcher, tror den kommer i morgen, så skal bli gøy å lete etter fosterlyd. Er du langt på vei du da?
Juni prinsesse Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Ca 20 uker! Har fått vite at det er ei lita prinsesse jeg går med, så nå strikkes det i rosa og diskuteres navn... ) Vanskelig med navn, men jeg håper en dag at det plutselig bare sitter. De fleste "plagene" er jo mest kos som du sier. Det er jo bare en liten påminnelse fra kroppen om at - nå skjer det noe som ikke er helt som det vanlige! Så lenge du slipper unna kvalmen, så tror jeg du skal prise deg lykkelig. Jeg ser i hvert fall mange som sliter mer enn meg, så jeg føler av og til at jeg ikke kan klage. Men vi kommer oss vel gjennom dette alle som en skal du se. Jeg vurderte også babywatcher. Men jeg synes jeg har sprunget ned legekontorene i det siste, så jeg har fått høre eller se liv en gang i uken i det siste. I tillegg til at jeg kjenner liv daglig da. Og nå blir det bare mer og mer mage, og mer og mer spark, så da skal jeg nok klare meg ) Men det er flott at den finnes. Tipper jeg vet hva du skal gjøre i helgen... ;o)
LillyMy+1<3 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2009 Den kom i dag! Svigermoren min har allerde testa den, fant fosterlyden, ganske langt opp på magen faktisk, men den var der. Den ligger tydeligvis ikke så mye i ro, for vi fikk bare høre den litt om gangen før den ble bort:) Morsomt var det hvertfall:) Skjønner godt at du ikke trenger den da nei, blir godt å kjenne spark å faktisk kjenne at det er noe der inne.. Sitter å lurer på om vi skal vite kjønnet eller ikke, bli liksom ikke helt enig:) Men begge 2 har en følelse på jente da. Tror kanskje man ser det når babyen først har kommet om hva slags navn som passer og ikke. Blir nok sittende hjemme i helgen å lytte på magen ja;)
Juni prinsesse Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Åhh... Jeg var så klar på at jeg ville vite kjønnet... For det første så hadde jeg lyst å strikke, og jeg ville strikke i lyseblått eller rosa, bare pga den gode følelsen. For det andre så har jeg lyst å kjøpe inn litt, og jeg liker tanken på at huset vårt gjenspeiler litt det som skal skje. Og så ville jeg gjerne kunne snakke om Han eller Hun de neste 4 månedene, ikke allverdens annet som du kommer på når du ikke vet. Det tok litt overtalelse, men jeg har verdens beste samboer, så han ville vite han også til slutt. Jeg hoppet veldig mellom gutte- og jente-følelse, men så plutselig begynte jeg å si Hun, og det viste seg jo også å være rett ) Det var nå slik jeg tenkte i hvert fall. Men det er jo ikke likt for alle. Men jeg sitter nå her og strikker rosa hente sett og koser meg med det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå