Let's hear it for the boys! Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Da jeg bestilte billetten, fikk jeg to valg: kanselleringsforsikring eller full pakke med kansellering, baggasje osv. Jeg valgte den første. Nå kan det se ut som at vi ikke kan dra allikevel, og jeg ringte da for å høre om hvordan vi skal gjøre det. Da får jeg høre at det aldri er mulig å kansellere! Altså, vi får ikke penger tilbake eller mulighet til å bytte dato. Hva er dette?? Hva var da vitsen å betale nesten 300 kr for forsikring i tilfelle sykdom (eller dødsfall, i vårt tilfelle)?
Miss Foster Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Det ser ut som om det avhenger av hvilken billett du har bestilt. Gå inn selv og se: http://www.klm.com/travel/no_en/travel_information/flight_booking/ticket_change_cancel/index.htm
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Den linken du sendte funket ikke. Jeg skjønner at vi ikke kan bytte dato fordi vi har kjøpt de billigste billettene, men jeg har jo betalt for kanselleringsforsikring! Skjønner ingenting, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå