Gå til innhold

Er det flere her som skal ha to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 6 mnd, og er 4+4. :)

Dette var planlagt, og vi gleder oss masse.

Flere her som velger to tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kanskje ikke like tette som deg, men venter baby i september, og når den kommer har jeg en på 4 pr og ei på 2 år hjemme:) Gleder meg, vil gjerne ha de tett. Ser for meg at tre barn på 4år blir litt hektisk, men:)

Skrevet

Hvis alt går bra så får vi to tette og gleder oss veldig!! Tror det blir veldig koselig, men selvfølgelig hektisk. Har en sønn på litt over 5 mnd, og venter nr to i beg. av oktober. Blir ca 13,5-14 mnd imellom. Masse lykke til til dere!! ;)

Skrevet

Har 16 mnd mellom 1 og 2 også blir det 20,5 mnd mellom nr 2 og 3 :) Passe tette vil jeg si. Håper de får mye glede av hverandre:)

Skrevet

hmm i forhold til noen av dere får vi ikke så tette, men selv syntes jeg det! Lillemann er 23mnd når minsten kommer i august!

Skrevet

Har en gutt på snart 6 mnd og hvis alt er ok blir det en søster elller bror i slutten av september.

Blir travelt men tror vi får mye igjen for det senere.

Skrevet

Har ei datter på 8 mnd. og venter nr.2 i slutten av september.

16 mnd mellom dem.

Skrevet

Koselig at det er en del her som får to tette da :) Jeg fødte en herlig liten gutt 5.september i fjor, og har ny termin 3.september, så akkurat 12mnd imellom. VELDIG planlagt, og veldig ønsket;)

Skrevet

Vi har en gutt på 7 mnd og er 11 uker på vei med termin 23.08. Her blir det i underkant av 14 mellom de. det var planlagt her også og vi gleder oss masse:-)

Skrevet

Nå hører ikke jeg til her inne, men jeg får også to tette.

Blir ca. 10-11 mnd mellom mine, hvis ikke lillegutt kommer før han skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...