Brenda med 2 ute Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Ok, lager en tekstboks....det er linje som markerer boksen eller ramme...hvordan blir jeg kvitt den? Eller synes den ikke når man printer?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har ikke stålkontroll, men vil tippe den ikke viser når du printer. Evt kan du sjekke på verktøylinja oppe - der mener jeg det skal være en knapp som viser hvilken farge rammen skal ha, og om du stiller den til hvit så viser det i alel fall ikke (hvis du printer på hvitt ark altså).
Mom2boys Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 klikk på linjen slik at den blir markert. høyreklikk på musen, du får opp en boks. velg formater teksboks. trykk på nedtrekkspilen på farge, og velg ingen farge. da får du ikke opp linjen rundt boksen når du skriver ut. håper du forstod hva jeg mente. lykkke til.
Brenda med 2 ute Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Hehe, takk skal dere ha=) veldig bra veldig bra....lalalallala Happy=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå