Gå til innhold

Uff er litt trist å se på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som har magen full av stygge strekkmerker,

ser på de fine bildene som blir lagt ut her å alle er så fine og perfekte.

Er det bare jeg som har de???

Joda jeg er kjempe glad for de to søte barna mine men hvorfor måte magen min bli et styggt og j.......... forde når ingen andre blir slik.

Har sikklig spere for dette, klarer ikke å gå med bikini eller kle av meg når vi bader på ofentlige badebassenger, er så flau :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greia er at de fleste med magen full av strekkmerker legger ikke ut bilder, derfor ser du kun de "perfekte" magebildene rundt om.

Og nei, du er ikke den eneste :)

Skrevet

Magen min ser helt grusom ut: ( Tett i tett med strekkmerker. Men jeg bryr meg ikke om de i grunn, for de er der for en grunn... 3 flotte barn har vi fått. Verre er det med alt flesket...

Skrevet

hehe.. her er det fullt at slike rare "rynker" på magen, og jeg hadde aldri lagt ut bilder av det;)

Det gjør sikkert ingen andre, heller.

Magen min er flat, men ruglete, så det er ikke noe vakkert syn, synes jeg selv.

Men bikini bruker jeg om sommeren:)

Skrevet

Jeg har endel strekkmerker, men de bryr jeg meg ikke så mye om. De plager meg ikke i hverdagen - jeg viser dem jo ikke til folk, hehe, og mannen har ikke noe imot dem. Verre er det med all flesket, for det er vanskeligere å skjule.

Skrevet

Ok så jeg er ikke aleine her altså.

alle mine venniner har perfekte mager etter fødslene, men ikke meg nei.

elsker barna mine og vil heler ha magen slik den er med barn en ingen barn, men jeg vil ha fin mage jeg også, synes det er så flaut å gå slik.

Skrevet

jeg har masse strekkmerker på magen, de er tykke og dype:( men så kjøpte jeg sånn strekkmerkekrem fra boots apoteket. trodde ikke det ville funke, men det kosta rundt 40 kr, så jeg tenkte jeg bare skulle prøve;) og det funker;) strekkmerkene blir liksom "usynlige". Altså, de kjennes fortsatt, men ikke så merkbare som før, og fargen er HELT lik resten av magen, så det synes ikke med mindre en glor skikkelig;)

den heter boots expert strech mark correcting cream;)

er jo bare å prøve, 40 kr er jo ikke et stort tap hvis det ikke funker:p

Skrevet

Huff nei, du er IKKE alene. De aller fleste som har vært gravid har nok strekkmerker. Men de som er så heldige å slippe unna, liker nok godt å brife med det vil jeg tro...

Magen min ser ikke ut. Sist gang jeg gikk gravid (3.gang), håpa jeg virkelig at jeg skulle få ordentlig hengemage etterpå slik at jeg kunne opperere dem vekk.. Men må nok bare leve med dem!

De er iallefall tydelige tegn på at vi er mammaer da:) Er jo litt fint å tenke på det da:) Merker som barna våre har satt og som aldri går bort :) "Mammabevis", hehe...

Skrevet

Magen min er full den også.. Blir ikke noe mer bikini på meg nei.. :(

Skrevet

Ooooh, bare 40,-?? :))

Det må jeg prøve da!

Har også store og dype strekkmerker på magen, mens de fleste venninene mine har nixnada.

Men bikini går jeg i uansett, bader jo med barna mine på stranden :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...