Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på besøk fra 3. trim. Er snart ferdig med mine mammaklær, og tenkte jeg skulle høre om det er noen her som trenger mammaklær som vil kjøpe for en billig penge...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det:) Hvilken størrelse er det, og hva slags klær er det??

Skrevet

Og det gikk ikke...

Det er dongeribukser, svarte bukser, en joggedress/kosedress, gensere, et par topper/t-skjorter, et svart skjørt, strømpebukser (ene er uåpnet i pakken, en er brukt men er i kraftig stoff)... Størrelsen er vel M/L. Noe er brukt i ett svangerskap, mens noe er brukt i to. Noen få av buksene er brukt av ei til.

Skrevet

Lurer på det samme som tobarnsmamma :)

Skrevet

Pris har jeg ikke tenkt på, det kan vi bli enige om i så fall.

Buksene varierer veldig i livvidde. Noen er fine å bruke halvveis i svangerskapet, da de sitter trangere, mens andre er videre og kan brukes helt på slutten. Dongeribuksene kan reguleres, ved at det er sånn strikk innvendig som kan strammes med knapper.

Skrevet

Har også sånn be safe bilbelte for gravide.

Skrevet

*fortryllende* med BIM, har svart på pmen din :)

Skrevet

Klærne er enda ikke solgt. Er også med en jakke blant klærne :)

Skrevet

Hei :) Lurer på lengden i beina på buksene, hvilken størrelse er de?

Skrevet

De er i str M/L. Noen av buksene er lagt opp, men kan legges ned igjen.

Skrevet

Jeg tenkte kanskje 2500 kr for alt sammen, inkl. porto. Det er da fem dongeribukser, to svarte bukser, joggedress, et par kortermede topper, noen gensere, en jakke, et par strømpebukser, badedrakt, be safe bilbelte... Send meg gjerne en pm med mailadr din, går litt fortere å kontakte hverandre på mail :)

Skrevet

Total verdi på alt sammen, er over 6000 kr. :)

Skrevet

Ingen som har lyst å kjøpe mammaklær for en billig penge? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har valgt å selge tingene oppdelt. Bilder og priser fås ved å sende en pm med mailadr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...