GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Endelig kom butten min til verden den 25,01.09 =) Startet om morgen kl 09.00 våknet av at vaannet hadde gått, begynte med menssmerter rett etterpå. Dro på sykehuset kl 10.00 for å sjekke at det vannet som hadde gått og det hadde det.Satt med CTG måler i 2 timer pga babyen som ikke bevegde seg så mye som forventet, men gikk bra.. Dro hjem,fikk kraftige rier etter at jeg kom hjem, så dro tibake 15.00 med drit sterke rier, de kom annent hvert minutt og varte i 60 sekunder, VELDIG VONDT!!!!!!!!!!!!! Sjekket åpningen hadde bare 1-2 cm åpning ,men riene kom hele tiden. fikk lystgass, men virket ikke syntes jeg. Fikk epidural ,men fikk ikke nytte av deg for rett etter at jeg hadde fått den fikk jeg press rier, og fikk så utorlig trang til å presse. Jordmoren ble oversaket at jeg sa det og sjekket åpningen, og da hadde jeg 10 cm åpning! Gjorde drit vondt å presse gutten min ut,men utorlig deilig da jeg endelig fikk han ut=) Han ble født 17.57. veide 3330 og 47 cm. Så hadde en utorlig fort fødsel på 5 timer og jeg er førstegangsfødende så neste gang er det bare å forte seg på sykehuset.. hehe Nå er vi hjemme igjen etter litt problemer med ammingen, men nå går alt på roser fått masse melk og gutten spiser og sover mye=) Lykke til dere andre og takk til St olav. Hospital for utorlig hyggelige jordmødre som hjalp meg under hele fødselen =)
Hormonelle Frikadelle Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer!! Hørtes ut som en veldig fin fødsel. Kos dere masse =)
Giinaღ Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei hei. Husker deg godt fra både 2. og 3. trim GRATTIS så mye!!!! Du er bare såå heldig som har overstått fødsel. Jeg går fortsatt og venter på overtid Kos dere masse med gutten deres!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå