Misti Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 fra minst til høyest uten at det skal vært feber eller no-
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke de nøyaktige tallene, men jeg ligger mellom 36,5 til 37. Har jeg over 38 føler jeg meg syk...
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Samme som Spetakkel. Har også hørt at noen leger sier at over 37,5 hos voksne nesten er å regne som feber fordi voksne normalt ikke blir så fort (feber)varme som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå