Gå til innhold

trenger hjelp nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått m maserier i 3 uker. men mest om kvelden men i dag har jeg hatt sammentrekninger fra morgenen. ikke vonde men ubehagelige.

nå sitter jeg med stikking i siden. det gjør vondt..blir som hold/sting,men det kommer som stikkninger..og hard mage... noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik i går. Magen har også vært knallhard, og våknet i natt med rier. Fikk også rosa slim og litt blod. Vet ikke om det har sammenheng, men man kan jo håpe :-)

Skrevet

Hei..

Jeg har hatt det sånn når begge mine fødsler startet..har ikke hatt smerter ved riene, kun stikking i sjeden å knallhard mage..

1 fødsel var jeg til terminkontroll, fikk da ctg registrering hvor de konstanterte regelmessige sammentrekng, da ble jeg overrasket fordi jeg hadde jo ingen smerter, kun stikking og hard mage..ble undersøkt å hadde da 6 cm åpning..

2 fødslel var det helt likt men jeg var super usikker på om fødselen var i gang, vi dro inn til sjekk å ble supersjokka når jordmora kunne fortelle at det var 9 cm åpning..14 min senere var jenta ute..

Så det jeg prøver å si er at du bør kanskje sjekke det hvis du har hatt det sånn lenge nå, du kan faktisk være i full fødsel, ikke alle som har smarter ved rier, det har jeg hatt god erfaring med 2 ganger..

Massssse lykke til...:)))

Skrevet

dette er jo min 3. fødsel..m barn nr fire.. har hatt vondt m dem andre.. men vet jo at ting kan være anderledes m 3. hmmm... jeg får se det litt an trur jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...