Gå til innhold

er det bare meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det flere der ute som synes at dagens tegnfilmer/barnetv er ganske lite lærerikt? husker da jeg var liten å så på barnetv.

på emil, pippi, saltkråkan, o.l hvor blir disse av i dagens samfunn?? får nesten dårlig sammvittighet jeg når jeg lar ungen min sitte å se på drømmehagen, mikkesklubbhus teletubbiene e.l er det bare jeg som er rar??

går jo litt av det gode gamle barnetv også,

da skal du se en unge som sitter som klistra til tv skjermen å flytter seg ikke en tomme.

men når handy manny, mikkes klubbhus, eller mye av alt det andre animerte barnetv kommer på, flyr han rundt å leker med seg selv i stede.

er det bare min unge som er slik eller er det andre å som har reagert på det samme som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare meg altså??????

Skrevet

Neida, det er ikke bare deg.

Syns noe av det er så masete, at ungene skal gjenta bevegelser og ord.. Joda, det er sikkert pedagogisk riktig... men...

Skrevet

Ser du ikke på barne tv sammens med barna dine?

Emil går jo nå på lørdagene.

Pippi, saltkråkan osv går jo stadigvekk de også.

Min gutt er veldig glad i mikkes klubbhus og små einsteins. Sitter å klapper å hermer (nå er han bare 21 mnd da, kanskje ikke like morsomt for en på 4?)

Er jo mye av det som var før som var ræva også, altså jeg husker det som morsomt, men portveien 2 å slikt Eli snakket jo til unga som om vi skulle ha vært dumme, eller hva med Gullars? Er jo bare å søke på youtube det. Skjønner jo godt hvorfor NRK ikke sender det.

Skrevet

Syns også barnetv er skikkelig dårlig nå. Dora f. eks. er så fryktelig masete!

Min lille gutt på snart 2 år ser ikke mye på tv, det intresserer han ikke. Men teletubbies syns han faktisk er moro. Da hermer han etter barna. Drømmehagen har han blitt litt intressert i nå. Men herlighet å masete det der er.

Men pingu liker han :o)

Skrevet

ehhh som du kanskje kan lese til selv anonym 21:46 så sier jeg at de sender noe av det gode gammle også enda!

eller er du bare ute for å lage krangel??? hvor har jeg skrevet at jeg har en unge på 4 henne??? å ekte mennesker syne jeg å sønnen min er mye bedre å se på en animert barnetv, var bare det jeg ville frem til så slapp litt av.

Skrevet

Å herre gud, mente da ikke du hadde et barn på 4, mente at det kanskje ikke var så spennene for et barn på 4. Jeg vet ikke jeg, min sønn er som sagt bare 21 mnd, så jeg vet ikke hva som fenger litt eldre barn, tenkte at kanskje at barn på 4 syns det var kjedelig.

Det går da stadigvekk senerer med ekte mennesker, både nye og gamle, er jo ikke lengesiden venneløse vera gikk hverdag.

Så siden du skriker over mangelen på ekte mennesker, så tenke jeg kanskje at du ikke gadd å se på barnetv med barnet ditt.

De må da sende begge deler, da noen barn liker ditt å andre barn liker datt, å barn flest (har jeg inntrykk av) liker best animerte serier. Selvom jeg kan tenke meg at mikkes klubbhus ol kan bli litt kjedelig for de eldra barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...