Gå til innhold

Hvor langt på vei når du testet positivt??


jakm80

Anbefalte innlegg

Er så nysgjerrig og har så go følelse for at nå er jeg gravid!! 3 uker + 1 dag på vei om jeg er gravid, og lurer på når dere testet og fikk positivt? Fikk to negative før positiv sist gang, tror den var positiv etter 4 uker, men usikker.. Symptomene er ømme bryst, utflod, med blod de siste dagene, stikkinger i underlivet og vondt med bukse på. Alt likt som sist, men den blodige utfloden er ett problem som jeg vanligvis har fra el og til mens. er det vits i å teste nå eller skal jeg spare kronene og vente til i neste uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv testet jeg noen dager før ikm, men det er så individuelt hvorvidt testene slår ut positivt så tidlig. Spør deg selv om du slår deg til ro med resultatet hvis det er negativt, eller om du bare kommer til å fortsette å lure. Jeg hadde en bunke billige tester fra et nettsted, så jeg testet i vei, men de fra apotek er jo veldig dyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he!! Nei, Aldri i verden om jeg stoler på ett negativt resultat, kun ett positivt!! Det er bare det at det hadde vært supert å få ett positivt svar i kveld!! men det spørs nok.. Som sagt, ble det ikke positivt før etter ikm sist gang.. Må nok smøre meg med tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt 5+2..er vel litt sein i hcg-produksjon:) hvis du testet et par negative før positiv forrige gang, er det jo greit å vente til ikm da..Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet 2 dager over IKM. Ville vente å se at mensen uteble før jeg testet. Testen ble knallpositiv på noen få sekunder, så hadde kanskje testet positivt på IKM dagen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 3 + 6 (ut fra siste mens), men det var da kun en skyggestrek... Testet igjen dagen etter og da var det litt sterkere. Jeg vet når jeg hadde eggløsning, og det tilsier at jeg da var 3 + 4. Jeg brukte Clear Blue som kan gi positivt res. inntill 4 dager før ventet mens. Min gjorde altså svakt utslag 3 dager før, men jeg var veldig usikker da jeg måtte vende på testpinnen for å se streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet i dag, og jeg er ca 5 uker på vei. husker ikke eksakt dato for siste menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker selvsagt ikke dato for siste menstruasjon, men testet igår og da er jeg ca 4-5 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

litt forvirret, trodde jeg hadde lusket ut dette her med å regne ukene.. men mange som forvirrer meg. jeg mener jeg er i uke 6+4, altså jeg er i min uke 6 og ungen i sin uke 4 ? er det riktig? hvordan kan man være i for eksempel 3+6? vil det da si 3 uker og 6 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Testet negativt dagen etter at jeg skulle fått mensen.

Testen var positiv 5+1 men kontrollvinduet fungerte ikke, og da sto det i bruksanvisningen at testen ikke var gyldig...

Jeg tok en test til samme kveld. Så 5+1 blir mitt svar :)

Clearblue alle 3 gangene.

 

Tingeling 2009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg testet positivt dagen før forventet mens. Det samme gjorde jeg forrige gang jeg var gravid.

Jeg har brukt clearblue digital begge gangene=) Helt herlig å få ordet"gravid" på testen;)

Min erfaring er at de er best på tidlig testing. Med vanlig clearblue var streken kjempe svak når jeg testet på samme tid, og var ikke sterk nok til å tolke det som positiv test.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3 var jeg.. Alle tegn på at tr skulle komme var i dobbel dose.. så eneste grunnen til at jeg gadd å teste var fordi jeg hadde vært grisetrøtt i over en uke, klarte knapt å holde øynene åpne uansett hvor mye jeg hadde sovet. Andre grunnen var at jeg like lenge hadde vært ofte sulten. Grunn nok til bekymring i seg selv, ettersom jeg ikke vanligvis har noen utpreget sultfølelse.. Stort blått kryss lyste mot meg umiddelbart.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 2 dager over ikm. 4+2 blir vel det.

Testen ble positiv med en gang, fint blått kryss. faktisk før kontrollstreken kom frem i kontrollvinduet.:)

 

tok en CB digital med ikke konsentrert kveldsurin 2 dager etterpå, da samboer kom hjem fra jobbreise. der lyste det GRAVID!! Hærligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...