2prinsesser <3 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 jordmor tester jo for det en mnd eller to før fødsel. hva skjer om man har det da? må man ta keisersnitt??? håper noen vet.
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 nei nei nei... du må ikke ta keisersnitt om du skulle ha det.. du vil ant få antibiotika intravenøst under fødselen, og i noen tilfeller bli skylt med klorhexidin i skjeden.. de vil også følge med på babyen om den skulle vise noen symptomer på å være smittet.. (hvis den skulle vise symptomer vil de jo vilte hva det kommer av og kunne behandle det med en gang..) så dette er ingenting å bekymre seg for!
2prinsesser <3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 tusen takk det er godt å høre
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 bare hyggelig... jeg hadde dette da jeg var gravid, og var veldig bekymret.. men jeg fikk bare antibiotika 2 doser under fødselen, og en dose på natten. de målte også feber på meg under fødselen. husker også at de målte feber på kvelden.. ( var derfor jeg fikk antibiotika på natten) pappan her sier at de tok blodprøve av frøkna etter fødselen for å sjekke om hun hadde noe smitte i seg, men det kan jeg ikke huske... vi skulle egentlig ha fam rom på sykehuset, men fikk ikke det fordi at de skulle ha meg til observasjon..
2prinsesser <3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 har streptokokker i blodet nå så derfor er jeg redd jeg har det der nede å :\ godt de passer så på da. men når du måtte ligge til observasjon, du fikk være sammen med barnet ditt for det?? ja jeg spør mye rart hehe
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 jada:oD jeg hadde henne hos meg hele tiden!! det kom en jordmor sent på kvelden og målte feberen, og siden jeg hadde feber fikk jeg en dose med antibiotika.. det var egentlig det eneste de gjorde... men snuppa var hos meg hele tiden...
2prinsesser <3 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 det er kjempe fint å høre =) da har jeg roet meg helt =) tusen hjertelig takk at du tok deg tid å svare =) ha en knall fin kveld videre =)
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 kjempe bra at jeg kunne hjelpe... lykke til videre, og bare send pm om du lurer på noe mer... Lykke til med fødsel og tiden etterpå... ha e fin kveld du også.. vi venter bare på prison break...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå