mama09 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er i følge barnimagen i uke 12, men i følge babyverden.no så er jeg i uke 11 pluss 1.. merkelige greier da det er nøyaktige de samme datoene jeg har plottet inn.. Men det jeg lurer på er, er det vanlig å få en tydelig kul på magen allerede nå, i uke 11? Det er nok litt luft også men magen har vokst så utrolig siste to ukene! Får ikke igjen bukseknappen så jeg har jo tenkt tanken at det kan være tvillinger.. hvordan merker man det egentlig, bortsett fra på ultralyd?? Noen tips?
Suprise! Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 I mitt første svangerskap fikk jeg "mage" og spørsmål om jeg var gravid da jeg var 2 mnd på vei.... Var rundt den tiden jeg fikk mage med nr 2 og. Vi er vel bare forskjellige,noen får "mage" tidlig mens andre kommer den gjerne ikke før halveis ut i sv.skapet:) Det med tvillinger aner jeg ikke:)
Lillemy-77 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei:) Jeg er bare 6,5 uke på vei, men jeg synes det begynner å vises allerede!!! Men det er jo sikkert fordi jeg er så utrolig oppblåst,, og så har jeg en utrolig matlyst...hehe...
Helene85 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Ja, mage er kommet...oppblåst, litt mage som aldri forsvant fra forrige gang.... jaja, synes det er gøy å vise magen jeg:) Og ja, du er nok i både uke 11+1 og uke 12...komplisert, men sånn som dette er det: Du har 11 fullgåtte uker, pluss de dagene ekstra du har gått. Men du er inni din 12. uke, men ikke gått den uken fullt ut.....skjønner?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Her kom magen i uke 5 hehe er nå 8+2 og kan ikke skjule det vis jeg ikke går med alt for store poseklær da men venter nr 3
*toppris* Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 jeg har mage ja... men er nok mye luft osv.. hehe... hormonene gjør t jeg eser ut... og har lagt på meg sakte men sikkert på magen, fettansamling... men ikke andre steder utenom puppene da...
*toppris* Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 er forresten 8+6, etter midnatt er jeg 9+0:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå