Gå til innhold

småbarnstilegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal det søkes om på eget skjema, noen som isåfall vet hvilket. hvor jeg skriver det ut fra?

jeg har kontaktet nav for å høre hva jeg har rett på men de er svært litebehjelpelig med info. skulle tro at det var personen jeg snakket med sin lomme pengene skulle komme fra.

Jeg har to små en på 6 mnd og en på 20 mnd. får man tilegget en gang per unge eller bare en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer først på det jeg vet sikkert; småbarnstillegget kommer månedlig sammen med barnetrygden!

Det er på 660 kr pr i dag.

Hvis jeg ikke tuller veldig nå, så skal det komme mer eller mindre automatisk når du mottar full OS..

Men selvfølgelig så vet vi alle at det ikke alltid er full oppmerksomhet fra nav's side :-D

Skrevet

Det kommer automatisk sammen med barnetrygden!! Det fikk jeg skriftlig svar om i dag fra NAV (jeg søkte i eget brev)

Skrevet

jeg får bare dobbel BT... 1940.....er småbarnstilleg inne i den summen da ?

Skrevet

nei du skal ha 970 kr som ekstra barnetrygd og 660kr som småbarnstilegg hvis barnet er under 3 år

Skrevet

ja..jeg får 970, som ekstra bt...men ikke noe småbarns tillegg...på slippen min står det kun bt.1.940. ikke noe om småbarnstillegg, og barnet mitt er nå 18 mnd.

Skrevet

skal det komme sammen med bt ? eller med kontantstøtta kanskje? eller helt utenom ? skjønner ikke hvor jeg skal få det jeg om jeg ikke skal søke...

Skrevet

jeg får 2600 = dobbel barnetrygd og småbarnstillegg. kommer rett på konto en av siste dagene i mnd (siste arb.dag), kommer ikke noe slipp i posten, bare rett på konto! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...