*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Har sett så mange sånne fine parkaser... "Alle" har jo dem jo, de i dun, boblekåpe.. Noen som vet hva de koster evt? Bergans sine koster 3000 tusen, og det syns jeg er dyrt.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 INGEN som vet? "Alle" har jo slike jakker jo...
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Anton sport fører The North Face. Noen G-sport gjør det samme. Oslo Sportslager har også litt. Jeg anbefaler Anton. Tror de har mest i Norge. Jeg har kjøpt masse i USA. Så om du kjenner noen der eller som skal dit, ville jeg hørt om de kunne kjøpt det for deg. Er halve prisen. PS Jeg er sikker på at over halvparten av de jakkene du ser i gaten er "kina-kopier" med så få utsalgssteder som finnes i Norge. PPS!! Canada goose expedition jakken min er bedre enn TNF parkasen. Prisen er ikke så forskjellig i Norge og Canada goose er lettere å få tak i. PPPS!! McMurdo parkas er navnet på den beste parkasen til TNF. Koster rundt 5000,- Canada goose 5700,- Så hiv deg rundt og få deg en parkas så kommer du ikke til å fryse mere
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for utfyldende svar:-) Du vet ikke om det er noen nettbutikker som har?
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Kan bestille den her. Er til og med på tilbud. Husk de er store i str og dette er til herre. Vet ikke om de selger den til dame lenger men McMurdo Boys Parkas kan funke til deg om du er liten. Er du str M vanligvis kan du kanskje ha S i herre. Jakken til herre og gutt er lik. Vokser bare proposjonalt. Hadde tatt herre jeg da om den hadde passet dersom jeg var deg http://www.oslosportslager.no/produkt/mcmurdo-dunparka-20381.aspx Denne kåpemodellen er fin til en bra pris: http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?productid=255399(BC_2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå