Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16214292&sid=xz10jbcdU2kz441197 Synes det ble litt simpel, men når vi ikke har så mye å bruke så kansje den kan bli bra?? Ka dåkk syns? Vi e nyinnflytta til byen, komme nordfra og leier nå i samme område....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg syns det så ganske bra ut jeg!! Å med litt maling blir det enda bedre:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Kjempefine muligheter der da. Kvitte seg med mørke blå vegger og gjøre det lyst er jo en god start.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 simpel? det forstår jeg ikke noe av :-) var et fint søtt hus med fint kjøkken og stort bad. enig i at badet ikke er luksus, men det er helt ok og dere kan fikse på det om noen år når dere får økonomi. det funker jo fint som det er og har jo god plass :-) men hvorfor er det så dyrt der nede? får jo hus 40 min fra oslo sentrum til langt billigere penge (men da langt inni busjen, men jeg liker busjen... hehe)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 et hus til nesten 3 mill, og du sier dere ikke har råd til noe annet??? Djisses! vi har ikke råd til 3 mill, men jeg syns vi har nok av penger lell.... utover det var huset absolutt fint nok! Men jeg ville ikke bodd så tett oppi andre... (vi gjør det nå, og syns ikke det er så ålreit)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Var nå vel helt greit det der? Vi kjøpte hus lenger vekk fra Stavanger for snart to år siden, der slett ikke alt var på stell- men nå har vi skifta ut kjøkkenet, lagt nye gulv og malt, og det har blitt kjempefint. Man kan ikke få alt man vil ha heller!
Clue Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Helt grei bolig, men jeg synes prisen var høy. Jeg ville IKKE betalt så mye for den, uansett beliggenhet, for det synes jeg ikke den er verdt. Dessuten, beliggenhet er én ting (jeg er ikke kjent i området, så jeg aner ikke om den er god eller dårlig), men dette med å ha naboene så tett innpå, synes jeg heller ikke står i stil med prisen. Mangel på privatliv og følelsen av å bli sett av alle så snart dere stikker tåa utenfor døra kan vel ikke være særlig trivelig!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 Vi tjente godt på å selg en leilighet nordpå før vi fløtta hit. Har ca 2 millioner i egenkapital og får lån på resten, på hannes inntekt siden jeg ikke har jobb for tiden. Håper å få den litt under takst åsså. Står ikke nå om det e laminat, men syns det ser sann ut på bildet her. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=16214292&reference=2/162/142/92_829351786.jpg&adheading=Stangeland+-+Enebolig+i+barnevennlig+omr%E5de.%A04+soverom+-+Solrik+%26+lettstelt+hage+-+Carport&adTypeId=1&areaId=4318 Mannen klarer ikke laminat, synes det er så kaldt og guffent. Ka dåkk ser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå