Gå til innhold

Makan til mas! (Ang. overtid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fem dager på overtid og hittil har folk ikke mast så ille, bare sendt meldinger og lurt på hvordan formen er osv. Kan jo lese mellom linjene hva de egentlig lurer på, men de har iallefall ikke gjort det veldig åpenlyst.

Var i begravelse til et familiemedlem i dag og fikk en drøss med kommentarer som "du skulle ikke ha vært her, du burde ha vært på føden", "kommer ikke den ungen snart" osv. Flere av venninnene mine har også begynt å mase "har han tenkt å bli der inne" osv, men det som tok kaka var at moren presterte på si "nå får du se å presse ut den ungen snart".... Argh! Jeg er ikke fem dager på overtid fordi det er så veldig moro!

Har testet de fleste kjerringråd og blitt strippet, men alt uten helle, så er som om jeg ikke har gjort det jeg kan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner meg veldig igjen :-)

godt vi er flere som blir mast på , du er en dag lengre enn meg så tipper du har fått ca 150 spørsmål mer enn meg også :-)

krysser fingre for at det er min , din og alle andre på overtid sin tur nå :-)

og de som ikke har kommet til termin får stille seg i kø :-)

Skrevet

hehe, sånn følte jeg det også! gikk 10 dager over tiden, så ble nedringt osv. svarte bare at han kom når han er klar og det er det viktigste, ellers gadd jeg ikke å svare i det hele tatt! hold ut, babyen kommer når den er klar!!:)

Lykke til!!

Skrevet

hehe kjenner igjen dette ja..og jeg har termin i dag. Folk har mast den siste måneden..har resultert i at jeg ikke gidder å gå ut blandt folk hvis ikke det er noe spesielt jeg skal...ei smart ei foreslo at jeg kunne gå en tur som tilsvarer omtrent 2 mil på asfalt, da ville ungen komme...HVOR DUM går det ann å bli...får meldinger hele dagene om hvordan det går...om han/hun kommer snart...om jeg ikke skal presse den ungen ut snart...omg...

Det blir jo overtid på meg , så jeg vil nok få maaaaaange fine irriterende meldinger hehe.Prøver å se noe positivt i det at folk bryr seg men det er ikke enkelt!

Skrevet

Det er det jeg sier til alle nå "han kommer når han er klar" og "han er sta, akkurat som pappa'n sin", men hindrer de ikke å mase igjen dagen etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...