Gå til innhold

Æsj,snakk om bomtur!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos fastlegen med eldstejenta i begynnelsen av desember da hun klager på låsninger og smerter i en albue hun brakk i 07.Ble henvist til røngen og fastlegen fikk bildene og svar.

Han kunne ikke finne ut noe ut ifra de bildene så ble da henvist videre til a-hus for videre utredning.

Reiste dit i dag,i den tro at ortopeden der hadde fått bildene...men det skulle visst jeg ha ordnet selv.Aaltså ringt sentrum røngen og bedt de sende dem hjem til meg.

Så da må vi vente til jeg har fått dem,og få ny time...for så antagligvis få henvisning til mr...osv...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...