jordbær mathilda Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Var hos fastlegen med eldstejenta i begynnelsen av desember da hun klager på låsninger og smerter i en albue hun brakk i 07.Ble henvist til røngen og fastlegen fikk bildene og svar. Han kunne ikke finne ut noe ut ifra de bildene så ble da henvist videre til a-hus for videre utredning. Reiste dit i dag,i den tro at ortopeden der hadde fått bildene...men det skulle visst jeg ha ordnet selv.Aaltså ringt sentrum røngen og bedt de sende dem hjem til meg. Så da må vi vente til jeg har fått dem,og få ny time...for så antagligvis få henvisning til mr...osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå