Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Ei jente fra barnehagen til største blir 5 år, og vi har blitt bedt i bursdag, men hva kjøper jeg? Hva hadde dere satt pris på å få til datteren deres, og hvor mye penger skal jeg bruke? Det her er første gangen vi er i bursdag til noen fra barnehagen, så er litt usikker.. Kom gjerne med tips til gave!)
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Næsj, det er jo bare å kjøpe noe det.. Her legger jeg meg på rundt hundre kroner når det er bhg og skolevenner.. Smykkeskrin, ei bok, tegnesaker, leker?
Ksenia & Anjem Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 ca 100kr...Finner sikkert leker på salg
teta Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Jeg synes 50 er mere enn nok! sånn bokhandel dill kaller jeg , har ikke noe annet navn på det, blokker,penner,blyanneter, å annet dill i ett eller annet tema, er iallefall en slager hos mine tante unger!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jeg ville kjøpt en bok allá Charlie og Lola, de kan fåes til ca 150 kr noe som jeg ville brukt på et barn på Luke sin avd.
stjernestøv<3bella Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Vi bruker sånn ca 100 kroner på barnehagevenner :-) Det som slår veldig an hos dattern min og venninne er de disney prinsesse barbiene til 99 kroner :-)
murmelmamma Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 vi bruker å gi sånne Littlest Pet Shop...( ...?? )...sånne jenteting..sånne små figurer som de kan samle på... der koster de pakkene fra 39 kr og oppover...da kan man velge litt selv....kjøper ofte bare en sånn figur til 39 kr...synes det er helt ok..... Har vært stor suksess hos de jentene som vi har gitt dem til......
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for mange tips! Da blir det litt lettere.. En annen ting jeg lurer på, er det valig at foreldrene er med i bursdagene da de er så store? Jenta mi er 4 år, og ho sier ho vil jeg skal være med..
3småtroll♥ Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Da datteren min fyldte 4 i fjor var det en jente som hadde med mamman sin. I år da hun fyldte 5 var det ingen som hadde med foreldre. Men nå er dette en sammensveiset gjeng som har hatt barnebursdag med de fra barnehagen siden de fylte 2 år(!) Men hvis datteren din ikke vil dra alene så hadde jeg blitt med jeg;) Kan jo hende du kan dra etter en liten stund:)
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 29. januar 2009 #10 Skrevet 29. januar 2009 vi pleier også å kjøpe til rundt 100 lappen. Ofte gir vi slike dukke kopper fra ikea eller noe. eller en barbiedukke o.l. til rundt den prisen, smykker, smykkskrin osv... Snuppa her har bare vært i 3 bursdager hvor vi var med i en og hun gikk alene i de 2 andre. Er nok ganske vanlig ¨være med og i alle fall siden det er første bursdag
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 Pleier å kjøpe for ca 100 - 150,- Spill, bøker, leker etc Her går de fleste 4-åringene alene i besøk, men hvis hun vil du skal være med er det sikkert helt ok.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for svar:) Ja, dette er første gang i bursdag, og vi har heller ikke hatt noen fra barnehagen i hennes bursdag. Tenkte å gjøre det i år da det er siste bursdagen hennes i barnehagen. Jeg får kanskje ringe mammaen til denne jenta og høre. Det er heller ikke en jente ho er spesielt mye sammen med.
Tøysetipp Skrevet 29. januar 2009 #13 Skrevet 29. januar 2009 Vi har en avtale gjennom barnehagen at vi betaler kun 50,- per bursdag. Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok lagt meg på en 100-150 kr. Tegnesaker, oppgavebok, barbie, sminkesaker, nattkjole, kjole, skjørt, koffert m/ småting oppi. Det er individuelt om de ønsker foreldre med, men om hun vil du skal du ikke føle på det. Det viktigste er at hun får en god erfaring også får du heller trekke deg litt tilbake i bakgrunnen etterhvert. Kos da snuppa:-)
Tøysetipp Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 Ja, jeg mente om du ser bort fra en ufullstendig setning at om S vil du skal være med så må du ikke føle på det ovenfor foreldrene. Det viktigste er at hun er trygg og at hun har det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå