annonymus1 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 etter tre år med helvete fra bf s sidee etter brudd,lurer jeg på hva det er riktig å gjøre. For å sammanfatte situasjonen,så har han jenta vår på fem år henne hver helg,og jeg hverdager. Dette for å gjøre samværet hennes med han lettere,etter å ikke har villet dra til pappa i det hele tatt. Denne ordningen har vi hatt i 1,5 år. Nå er det nok. Jeg vil ha tid i helger til jenta mi. Han nekter å gjøre om på ordninga. Han vil ha annenhver uke. Jeg sier nei. Datteren vår drar ikke enda til pappa helt av egen vilje,så jeg syns ikke det er aktuelt. Etter maaaaange samtaler med fam.vern,meklinger,nekter han å komme med kompromiss. Her får han høre svart på h vitt at med et elendige samarbeidet vi har,er ikke annenhver uke lurt i det hele tatt. Men han endrer seg ikke for det gagner ikke han. At det er for jentas del,virker ikke som går inn i det lille huet hans i det hele tatt. Jeg ahr nå vært hos advokat,og skal på ny time neste uke,for å avgjøre veien videre. Her har det vært psykisk terror på megsidden jeg flytta,og han straffer meg ved at det i tillegg går utover hu. Gjør jeg det riktige ved å evt gå til sak? Klart det er vondt for han at dattera ikke vil være så mye der,men han ser jo ikke hennes behov. Han har nå saft til henne at om det blir forandringer i samværet,så skal hu være like mye hos begge. Jenta kommer til meg og er lei seg og redd. Far er snill og finner på mye moro,men tryggheten hos han er ikke som hos meg. noen med erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå