Gjest Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 ..hvor gammelt er barnet deres? Er dere fornøyde med vogna og med posen? Trenger anbefalninger!! )
Super-Langbein Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Veldig fornøyd med TFK Joggster Twist med Ticket sin dunpose, som fot i hose!
Ksenia & Anjem Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Sønnen min er ett år. Vi har Emmaljunga Scooter. Den er en kjempegod sportsvogn med nesten full liggestilling. Vogna er goood å trille og meget solid. Lett å tørke av trekker, eller vaske det. Plass til søskenbrett. Kikkehull i kalesjen også Dunpose har vi arctic med bamsen i. kjøpte den på babycare.no til 899,- er tilbud nå..fornøyd meg begge deler..
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Har en Emmaljunga Cerox. Elsker vogna! Punkteringsfrie hjul med samme comfort som lufthjul, vendbart håndtak, innebygd myggnetting. Som pose har jeg Odenwälder Mucki.God og varm! Gutten min er strax 21 mnd. I barnehagen har jeg en gammel Simo 123 som sovevogn, + en gammel Voksi. Funker fint det også. Lykke til i jakten!
Ksenia & Anjem Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Vil fraråde deg å kjøpe Cerox, da kalesjen er eskremt irriterende og holder seg ikke på plass..Odenwalder posen testet de i FB testen og den er ekstremt barnnfarlig :/
Ksenia & Anjem Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 brannfarlig* skulle det stå, beklager
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Har akkurat bytta vogn fra Emmaljunga Duo Edge til TFK joggster twist, og det var som å komme til himmelen! Hehe, ikke det - Emmaljungaen er jo dronningvogna når det gjelder stødighet, men gurimalla så tung den er!! Både å kjøre og å løfte inn og ut av bil. TFK'en er super, både å kjøre og legge inn i bil. Den har en STOR sportsdel, snuppa på 2,5 år har GOD plass i den, enda hun ligger høyt oppe på lengdekurven på HS. Til storesøster har vi voksi classic og lillebror har Odenwälder Mucki XL. Begge posene holder barna gode og varme, har aldri tatt opp kalde barn og vi bor der det er skikkelig vinter! Må si vi liker Odenwälderen litt bedre fordi den er enklere (uten alle reimene), og vi tenker ikke særlig på den testen. Her er det røykeforbud i nærheten av barna og barnevogna, og vi har ikke særlig mye kontakt med åpen ild når barna sitter/ligger i vogna! Lillingen i magen får Voksi Urban, er spent på å teste ut den, men den virker super! Vil virkelig anbefale TFK! Og vognpose etter smak og behag!
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Har ikke hatt noen problemer med kalesjen på min Cerox-vogn. Og det var vel snakk om kun få sekunders forskjell mellom posene på hvor fort de ble antent?! Dessuten: Hvor ofte har man en bay i en pose nær åpen ild??!!? Og denne posen er da heller ikke innsatt med flammehemmende kjemikalier... Men sånn er nå det. Du som skal velge! JEG er ihvertfall veldig fornøyd med både vogn og pose. ))
Ksenia & Anjem Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Gjorde det noe for deg om jeg sa at posen var en av de raskeste som tok fyr? Det var til informasjon og ikke noe angrep på at du har den posen. Og den cerox kalesjen er jeg ikke alene om å mene.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 29. januar 2009 #10 Skrevet 29. januar 2009 Har TFK joggster twist og Odenwälder. Er kjempefornøyd. Posen passer perfekt i vogna og den holder godt på varmen. Bryr meg ikke noe om testen. mange av posene tok fyr raskt.
Tredje barn på vei Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 Snuppa vår på 10 mnd har Emmaljunga Cerox og Voksipose
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #12 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har X-Lander XA, Musty Urban Rider og Carena Freeride. Har forskjellige poser som jeg bruker men Lammy XL er favoritten, bruker Voksi i Carenaen, da den har lengst liggemål og 2åringen er blitt ganske stor. Men hun sover ytterst sjelden på dagtid nå. Bruker Lammyen om hverandre i de to andre, og for litt mildere vær enn dette har jeg Quinny Freestyle XL posen, som jeg også er veldig fornøyd med...
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 Ja. jeg ble faktisk veldig lei meg..... Og føler det som et personlig angrep på meg og mine valg. ;p Tenkte jeg også kunne få lov til å komme med mine tanker om den posen og den testen da vet du. Hvis det er greit for deg? O jada, jeg har også hørt om folk som ikke er fonøyd med Ceroxen, men det finnes også noen som er det. Er ikke det fint da? Ha en strålende aften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå