Tredje barn på vei Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Øker respirasjons frekvensen hos et lite barn (10 mnd) når det har feber? Har nå respirasjons frekvens på 62. Når jenta mi hadde RS virus ( da var hun 3 uker) var frekvensen mellom 50 og 60.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Ja, det er økt RF ved feber. Puster ut varmen så godt det lar seg gjøre. 10% økt væskebehov per grad over normal tp, så tilby litt væske ofte. God bedring:)
Tredje barn på vei Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 ok. det var godt å høre. ringte legevakta og nå har hun fått paracet så ska vi om det blir bedre når febern synker.. håper den gjør det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå