Gå til innhold

Feber og respirasjonsfrekvens???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Øker respirasjons frekvensen hos et lite barn (10 mnd) når det har feber? Har nå respirasjons frekvens på 62.

 

Når jenta mi hadde RS virus ( da var hun 3 uker) var frekvensen mellom 50 og 60.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er økt RF ved feber. Puster ut varmen så godt det lar seg gjøre. 10% økt væskebehov per grad over normal tp, så tilby litt væske ofte. God bedring:)

Skrevet

ok. det var godt å høre. ringte legevakta og nå har hun fått paracet så ska vi om det blir bedre når febern synker.. håper den gjør det ihvertfall

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...