KarLuc +1? Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Nå etter mens går jo dagene bare i å vente på el..... Også satse på vi treffer rundt el. Og etter d er d å vente på TR...... Blir nesten litt oppgitt av all denne vente tiden.. hehe. jaja... men den som venter på noe godt...
megogknotten Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 det er en grusom ventetid når syklusen snegler seg godt over 50 dager de siste gangene..
*Ønskergjerne* Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 den vente tida er veldig 'lang å kjedelig' ja ... etter 19 pp her så vet jeg det:) men da finner jeg på annet for å ikke tenke fullt så mye på d:) oppussing - venner - leiligheten - dyra - samboeren . shopping - jobb - osv:o) å jeg har slått meg litt til ro nå - jeg blir gravid når kroppen er klar satser på å klare d innen 6 mnd - hvis ikke får vi videre med utredning er så gla for jeg har andre ting å tenke på - ellers hadde jeg blitt gal
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Blir frustrert av ventetiden jeg også... Så kjenner meg godt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå