tanyathe Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 det er vell ikke farlig og ha spysyka når man er gravid i uke 39-40??
Jaguara Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei Jeg har termin idag og har tilbragt hele natta med omgangssyke.. Har akkurat stått opp fra "de døde" og skal opp på sykehuset en tur for at jeg vil sjekke at alt står bra til med den lille. Tror nok ikke det er farlig, men det er ikke noe og anbefale og ingen ideell måte å lade opp til fødsel Håper ikke du har fått det...
tanyathe Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 kastet opp en del og nå er det bare smerter i magen som kommer og går:( har ikke kjent liv siden jeg spydde???
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 uff høres ikke deilig ut,men du er ikke i fødsel da? ville ringt føden jeg..jeg kasta opp og var skikkelig kvalm her for noen dager siden da jeg fikk maseriene mine ganske så intenst...
tanyathe Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 det vet ikke jeg:( er kjempe kvalm har spydd mer, og magen har vært har nå i 1time i strekk:( kan ikke si at jeg er i form til noen fødsel akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå