Gå til innhold

Umulig å bli fornøyd


luftbobler

Anbefalte innlegg

Jeg har gått rundt med ufyselig kvalme i nesten 1 uke nå. Frustrasjonen har vært stor på jobb og jeg er så lettet når jeg kommer meg ut i bilen etter jobb og ikke behøver å skjule kvalmen og følelsene mine. Ikke lett å konsentrere seg på jobb og ha et smørblidt humør hele tiden når eggstokker og magesekk vrenger seg innvendig. I dag morges våknet jeg derimot uten et snev av kvalme eller stikkende smerter. Strålende fornøyd dro jeg på jobb var tilbake i mitt ess. Hva skjer ? Jo, etter 1 time begynner tankene å kverne.. hvorfor forsvant alle symptomene mine ? huff.. hjulene var i gang og konsentrasjon og humør borte vekk. Istedenfor å være lettet i da jeg kom ut i bilen løsnet alt opp i tårer.

 

Nå sitter jeg her igjen.... grisekvalm og med magesmerter.... var selvsagt strålende fornøyd i 5 minutter og ønsket all kvalme velkommen tilbake.. etter det har jeg bare spredt edder og galle mot samboer fordi jeg er så dårlig form... jaja.. forhåpentligvis bare 8 uker igjen.. puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er litt av hvert man skal gjennom disse månedene. En liten trøst: samboeren blir vant til humøret etter hvert;-)

 

Nei, det er ikke godt å si hvor lenge kvalmen varer. Det kan hende den går over lenge før første tri. er over, da! Jeg er fortsatt hjemme med førstemann, og halsbrannen er kommet. Forrige gang gikk jeg rundt med Gaviscomflaska i veska i de åtte siste månedene, så om dette fortsetter blir det ikke lett å holde dette hemmelig når jeg begynner å jobbe igjen. Ikke så ille som kvalme, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det var godt beskrevet. Er ikke så godt å bli fornøyd nei.

Men det er vel de færreste som har kvalme over 8 uker tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...