Gå til innhold

hva er ditt beste tips for å få mer energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler jeg roter bort energien min på tull også er det ikke noe igjen til det jeg skal gjøre, men mistenker at det går litt på vilje her... hehe. pensum er så enormt kjedelig om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg sover om natta og spiser sunt, men jeg feiler på treninga og det med barn... hehe

Skrevet

Drikk nok vann. Ikke fordi vann gir energi i seg selv, men hvis man er dehydrert blir man slapp.

Men når det gjelder å gjøre pensum mer interessant, da kan jeg ikke hjelpe deg! Jeg kjenner meg så altfor godt igjen.

Skrevet

vann er nok knall lurt. jeg er alt for dårlig til å drikke når jeg "jobber".

heldigvis er det bare 25 sider med ren pugging til før det kommer noe som er hakke mer intresangt :-) *holder ut*... hehe

Skrevet

Gå ut og få frisk luft. Ta en soltime.

Skrevet

gikk 20 min tur i sta, det hjalp. og jeg burde gjøre det langt oftere.

soltime...hm... det har jeg ikke gjort på 3 år... hehe... kanskje jeg skal prøve det :-)

Skrevet

Nei, når de allerede er her må man nesten belage seg på at de er energikrevende ;)

Hyggelig å se deg idag! Sorry at jeg hadde så begrenset med tid, men obligatorisk forelesninger er det litt dumt å miste :)

Skrevet

ja det var veldig koselig i sta :-) og fult forstårlig at du måtte på forelesning. du sa jo til og med fra på forhånd... hehe. vi må gjøre det igjen en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...