:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 jeg føler jeg roter bort energien min på tull også er det ikke noe igjen til det jeg skal gjøre, men mistenker at det går litt på vilje her... hehe. pensum er så enormt kjedelig om dagen!
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Sov om natten, spis sunt, tren, ikke få barn
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 hehe... jeg sover om natta og spiser sunt, men jeg feiler på treninga og det med barn... hehe
Tokatter_USA Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Drikk nok vann. Ikke fordi vann gir energi i seg selv, men hvis man er dehydrert blir man slapp. Men når det gjelder å gjøre pensum mer interessant, da kan jeg ikke hjelpe deg! Jeg kjenner meg så altfor godt igjen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 vann er nok knall lurt. jeg er alt for dårlig til å drikke når jeg "jobber". heldigvis er det bare 25 sider med ren pugging til før det kommer noe som er hakke mer intresangt :-) *holder ut*... hehe
Norwegian by injection Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Gå ut og få frisk luft. Ta en soltime.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2009 gikk 20 min tur i sta, det hjalp. og jeg burde gjøre det langt oftere. soltime...hm... det har jeg ikke gjort på 3 år... hehe... kanskje jeg skal prøve det :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Nei, når de allerede er her må man nesten belage seg på at de er energikrevende Hyggelig å se deg idag! Sorry at jeg hadde så begrenset med tid, men obligatorisk forelesninger er det litt dumt å miste
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2009 ja det var veldig koselig i sta :-) og fult forstårlig at du måtte på forelesning. du sa jo til og med fra på forhånd... hehe. vi må gjøre det igjen en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå