Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg syns alltid det er så nydelig å se på damer som suger på penis. Det er et deilig, nydelig og elegant syn når en dame tar en stiv penis og fører den ut og inn av munnen og slikker og suger på den. Aner ikke hvorfor, men jeg syns det er rett og slett elegant å se på kvinner som utfører god oralsex på menn.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg syns det er deilig å se på jenter som slikker hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Jenter som har sex gir meg ingenting. Fordi jeg er en heterofil kvinne, er det ikke noe spennende for meg å se på to kvinner som har sex, og jeg kan ikke bli tent av å fantasere om at jeg har sex med en kvinne. Jeg kjeder meg når det kommer scener hvor to kvinner har sex, men når jeg ser en kvinne ha sex med en mann så er det spennende.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Jeg er hetero men elsker å se på jenter som slikker og koser hverandres mus,store bryster gjør meg og helt vill.. er vel en hemmelig drøm jeg har åbli slikket og sugd i musa av ei dame. masse deilig jentekos på www.tube8.com anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Jentesex er gørrkjedelig å se på, syns jeg. Men noe jeg kunne tenkt meg å se, som jeg ennå aldri har sett, er homosex - to menn som har god sex. Selv om jeg er en heterofil kvinne, syns jeg det ville være litt spennende og litt deilig å se på at menn koser med hverandre og har god sex. Fordi det er så utrolig fjernt fra det som er vanlig, fordi i vår kultur har ikke to jevngamle gutter/menn lov å gi hverandre en klem en gang uten at det blir sett på som syk skandale. I Syden hender det at gutter og menn klemmer hverandre av ren vennskapelighet uten at de er homofile, eller blir stemplet som homofile, av den grunn. Mens her i Norge blir man stemplet som homofil tvert hvis en ung gutt klemmer en annen ung gutt eller en mann klemmer en annen mann. En liten gutt kan klemme broren sin eller pappaen eller bestefaren sin uten at han er homofil av den grunn, men når gutter når konfirmasjonsalderen skal de liksom ikke lenger ha lov til å klemme noen gutter eller menn. En pappa kan klemmme sønnen sin så lenge han er en guttunge, men når han blir voksen blir han stemplet som incest-homse hvis han gjør det. Det er strengt i vår kultur at gutter og menn ikke skal klemme hverandre. Bare se på seierspaller i VM/EM/OL, kvinner som har fått medaljer de klemmer hverandre og gratulerer hverandre, mens menn gjør ikke det. Men se på fotballkamper når det er deltagere fra Syden eller latinamerikanske land, der omfavner gutter og menn hverandre. Så jeg syns det ville vært spennende og litt opphissende å se på at to menn har sex, fordi det er så ekstremt fjernt fra det du ser til vanlig i vår kultur.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 er jo masse av dette på nettet gratis filmsnutter osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå