Gå til innhold

Et lite spørsmål til dere frisører...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en grunn til at frisøren jeg hadde idag ikke brukte skjære-saksa når jeg ba om at frisyren min skulle bli skjært....? ikke en gang brukte hun den.... Hun "slice`a" det opp som hun kalte det, men ingen skjæring... Jeg tørr ALDRI å si fra når jeg ikke blir fornøyd. Hater meg selv for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen er vel at du ikke sa fra skikkelig nok??

;)

Skrevet

Jeg hadde brukt kniven men det er mulig denne frisøren er vant til å skjære med saks.Går fint an det også.Jeg synes du skal si i fra,hvis det er noe du vil ha annerledes.Det hadde jeg satt pris på som frisør ihvertfall.Bedre det,og at kunden kommer blir fornøyd,og kommer igjen.

Skrevet

NÅ SKJØNNER DU VIRKELIG IKKE HVA JEG MENER! JEG VIL DU SKAL _SKJÆRE_, IKKE SLICE!!

SKJÆRE!!!!!!!!!!!!!!!

OK?

_DET_ skulle du kanskje ha sagt? ;o)

Skrevet

Ja det skulle jeg ha sagt. på en finere måte selvsagt ;)

Men jeg er veldig sikker på at jeg sa fra tydelig nok. Jeg har det med å ikke planlegge frisørtimene, jeg bar eplutselig får et innfall, og jeg fikk samme frisør som sist jeg klipte meg. og da klipte hun det rett av... slice ikke en gang :P

så når jeg så det var samme friøsr idag så sa jeg; Jeg vil ha det skjært! kun det... hehe, bare for at hun skulle skjønne meg. men så gjorde hun det ikke. kan godt være hun er mere vant med saks, men når jeg ber om skjæring så trodde jeg ikke at man kunne bruke andre metoder... men jeg er jo ikke inne på det der..

Vet at jeg burde sagt fra, og av de grunnene dere nevnte, men... AHH, jeg får det aldri til :P

Skrevet

Kanskje du skal spørre før timen:

KAN DU å skjære???

Kanskje hun ikke mestrer det?

Skrevet

kan hende hun ikke ville skjære håret ditt, er noen som har hår som ikke kan bli skjært fordi det da ser helr jævlig ut.. men hun skulle jo sakt det til deg. hun kunne sakt, med ditt hår synes jeg ikke vi skal gjøre det å forklart hvorfor, å avslutta med men det er du som bestemmer. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...