flypapir Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Vet at dere ikke kan svare noe sikkert, men her er altså greia... Er 13 dager over tiden idag, skal bli satt igang i morgen. Hadde 3cm åpning i går da jeg var på kontroll og nesten avflatet livmorhals. I dag har jeg bare slappet av, men etter en varm dusj bestemte jeg meg å prøve "trikset" som førte til rier (etter 1,5døgn) sist jeg var gravid. Så jeg stimulerte brystvortene... Gjorde det i 30-45min. Etter dette har jeg fått noen innmari vonde maserier/rier eller hva i all verden det er. Varer ca ett minutt og kommer ca. hvert 5.minutt (har bare tatt tiden på noen få, ettersom svigerfar kom). Oppi dette har også mannen min kommet hjem og han synes jeg ser helt annerledes ut, hva enn det betyr. Kanskje fordi jeg er uten sminke?! Jeg vet jo egentlig at sålenge man er i tvil om hva det er, så er det maserier. Man kjenner jo når de ordentlige riene setter inn... Men allikevel lurer jeg altså på hva dette er......
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Så lenge du er så mange dager på overtd,kan det jo tyde på at noe er i gjære;) Hadde jeg vært deg hadde jeg stimulert litt til og gått ut og gått en kjapp tur;) Alt for å få i gang hihihi. Masse lykke til. Få ruge i noen uker til jeg;)
flypapir Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Tur er vanskelig, glatt føre og bekkenløsning er ikke den beste kombinasjonen, men å stimulere litt til er jo en mulighet. Får se an om det roer seg igjen, nå er det nemlig ganske vondt...:S
Koala *g07* Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Oioi Marte! Er det endelig noe på gang! Krysser fingrene for at det er noe som skjer Så slipper du å bli igangsatt Lykke til hvertfall!
flypapir Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Ja, håper virkelig dette er noe, men tør ikke helt å tro på det enda....
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som du er i gang! Stimuler mer, og hopp til køys med gubben, så skal du se det blir baby i løpet av natta! Lykke til!!
Gjest mphs Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Jeg brukte dette trikset nå sist jeg fødte. Jeg hadde da uregelmessige rier og etter stimulering ble de helt regelmessige og ungen var først 11,5 timer senere. Får håpe du er i gang nå. Det er mye bedre enn å bli satt igang.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Høres ut som rier siden de varer så lenge og kommer med 5 min mellomrom. Når jeg ringte sykehuset og lurte på om det var igang sa de 5 min mellom, varighet på 1 min og vondt :-) Kanskje du slipper å bli igangsatt da, det hadde jo vært det beste=) Lykke til!
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Jeg skulle også selv bli satt igang dag 14, og på natten startet riene ordentlig å komme. Litt psykisk... Ville ikke bli satt i gang jeg, og jammen gikk det naturlig a seg Håpe du også e igang.. Har du spist et kraftmåltid og hadd en runde sex? Situps? Evt? Masse lykke till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå