Gå til innhold

jeg er skikkelig deppa i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes fryktelig synd på meg selv i dag :-(

har lite å gjøre på dagene- eller er god til å finne på ting meg og ho lillle, og det er kjmpe topp men har ingen andre venner som gidder noe som helst og jeg er ikke typen som går på besøk til folk for å sitte i sofaen og sløve. jeg må ut! i lekepark, på tur hva som helst..

så nå føler jeg meg skikkelig alene- har mistet alle venna mine etter jeg fikk ho lille :-( og jeg føler meg ensom! ikke er jeg flink til å komme i kontakt med nye folk heller så det hjelper ikke om vi er på babysang barneforening og svømming.. det blir bare hei og hadet...

jeg har bare tlf venner som bor lang vekke i andre byer som jeg kan snakke med iog det er stortsett alltig jeg som ringer dem.... :-( hadde ei god veninne for ei stund siden men hun vil ut hver helg og jeg kan jo ikke det så nå er jeg ditsja til fordel for ei anna ei som er singel og kan være med ho ut og rundt...... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vond følelse! Anbefaler deg å finne en åpen barnehage, eller noe sånt på dagtid, eller finne en eller annen hobby du kan drive med på kveldstid (et kurs i jodling, eller såpekoking, om ikke annet) Du må hive deg utpå i de settingene (selv om du kan virke litt wiggo venneløs,- det er jo det du sier du er).

Håper du tør kaste deg uti det nye livet ditt med brask og bram,- det MÅ jo være folk i omegnen du kan prate med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...