FruMamma med nr 2 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Innimellom får jeg nesten panikk og vil bare ha babyen ut. Hun ligger med hodet ned og føttene kjennes ut som jeg får langt imellom brystbeina innimellom...Må opp å stå for jeg greier ikke sitte. Flere som syns sparkene har blitt vonde? Vet jeg ikke skal klage over aktiviteten i magen, men bare bittelitt roligere kanskje...? 13 dager til termin.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 hehe, her er det også direkte vondt til tider. Jeg har litt lenger igjen til termin da 53 dager, men aktiviteten i magen gjør meg gal til tider. Er det mulig å diagnostisere adhd allerede før fødsel?? LER!! Jeg håper denne frøkna er aktiv i søvne ellers blir det slitsomt da hun er født. ;p
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Det kjennes ut som min lillemann biter og klorer meg til tider, og magen bølger seg som en gal . Det er faktisk skikkelig vondt.. Så dere er ikke alene.
birrisj05.02.09 Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Her kjentes det ut som mini dreiv med slalom mellom ribbeina til tider.. men nå har magen begynt å synke, og bevegelsene er ikke like store lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå