Cat.68 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 1 stykke arbeidslyst er plutselig helt forsvunnet. Trenger den tilbake omgående. Om noen har sett den, be den vennligst om å bege seg hjem igjen. På forhånd takk. )
Heira☆ Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Den har i hvertfall ikke forsvunnet hit..... Skulle gjerne hatt den selv. Har nettopp fått den nye spisestua mi lempa inn i stua, så her står alt opp ned.... Ja ja, får bare sitte her og vente til den kommer tilbake igjen da ;o)
Himmel og hav Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Det gikk en forbi her i sta, men jeg kysjtet den videre for her driver vi ikke med sånt....om den dukker opp igjen skal jeg be den gå hjem!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 om den kommer hit, får du den aldri tilbake... hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 HAR DEN!!! Men du får den ikke igjen før jeg har vasket og ryddet ferdig rommet til snuppen! Som faktisk blir listet ferdig NÅ, med arbeidslysten din=P 2dager igjen, så får hun endelig eget rom=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå