LimmLimm Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 jupp har en mulig setebaby på gang her ... lege og jordmor kunne ikke kjenne at det var hodet som lå ned, men ville ha meg inn om en uke for å kjenne på nytt før jeg blir sendt på ul for å sjekke m 100% sikkerhet. Er i dag 36+3 på UL termin og 38+3 på menstermin, så syns det er litt dummt å vente enda en uke på å vite med sikkerhet. Men for dere som har en setebaby, hva måtte dere igjennom? Trenger masse info nå
LimmLimm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2009 ... og er det noen som vet om sykehuset i bodø gjør snuings forsøk???
passilurken Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 min baby snudde seg da jeg var 36+5. så det er fremdeles håp for deg:)
LimmLimm Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 ja det hadde vært det beste :) *håpe håpe*
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Jeg har setebaby, og skal inn imorra (!!!!) og ta keisersnitt:D Jordmor fant ut i uke 36+4 at hun lå med rompa ned. Først kjente hun bare på magen, så dobbeltsjekka hun med UL-apparatet sitt om det stemte. Hun sendte rekvisisjon til sykehuset for mål (røntgen av bekkenet) og vektestimering av baby. Uka etter fikk jeg innkalling, og reiste uke 37 på sykehuset for å måle. Tok ENDA ei uke til før jeg fikk svar på røntgenbildene, og nøyaktig uke 38 fikk jeg vite at nei, jeg kunne ikke føde vaginalt, siden bekkenet mitt var for smalt. Heldigvis ikke for smalt for en senere potensiell normalfødsel Så, da reiser jeg faktisk inn imorgen (39+1) for å få ut vår lille prinsesse. Gleder meg SÅÅÅ! Lykke til iallefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå