-dolly- Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Står mellom disse to vognene... Noen som har en mening? Glad for svar :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 har CityCrossen og er superfornøyd. Deilig å trille, god på alle underlag. Lett å løfte inn i bil, ikke for tung. tar ikke stor plass. God plass til ungen.
-dolly- Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk. Blir glad for flere svar :-)
engajente Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Hei, jeg er enig i at CC er kjempefin, men synes at bag delen var alt for liten, vanskelig å få plass til pose oppi og kort. Selesystemet på sportdelen er heller ikke bra, selene er alt for høyt oppe.
allegodetingertre<3 Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Har akkurat bestilt monidal. vil bare si at med det letteste understellet er den bare tre kg tyngre enn city cross, bagen er større inni, og fotpose er innkludert i prisen, så den ble faktisk billigere. flere funksjoner på bagen er det også. verdt å vurdere hvis du vil ha emmaljunga:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er i alle fall såpass strålende fornøyd med den Mistralen vi hadde, at vi har bestilt ny til nr 2. Ikke fått testet med bag enda da, men den har alt jeg trenger uansett ) Hadde Simo kombi til å begynne med og forskjellen fra den til Mistralen var i alle fall himmelvid! Lett å trille, lett å løfte, liten sammenlagt, gode reguleringsmuligheter (både jeg og mannen bruker den like fint - jeg er 165 mens han er 190).
Fire småtroll Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har mistral og er superfornøyd med den. Har bare to negative ting, den er litt lav, og den har for liten handlekurv (jeg liker å gå til butikken). Ellers en super vogn, på alle underlag, lett å trille, lett å løfte ut og inn av bil osv. Jeg kommer likevel til å bruke den gamle Simovogna de første vintermånedene, den er høyere, mer stabil, mye "dypere" og lunere for en nyfødt. Men så fort våren er her kommer vi til å flytte over i mistralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå