Gå til innhold

Hjertelyd<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Var hos jordmor idag. Jaggu fant hu hjertelyden, legen prøvde for to uker siden, men da fant de den ikke. Nå kom den temmelig fort. Det var helt herlig. Jm tok også symfysemål også, og ifølge de var hu enig med meg i at jeg var lenger på vei en ul terminen igår. Måla var nærmere uke 19 enn uke 17 så hu trodde jeg kunne ha rett. Når jeg i tilegg sa at jeg var sikker på vi ikke hadde hatt sex i to uker før positiv test og hvis ul termin stemte ble jeg gravid få dager før positiv test var hu bare mer enig. Føler jeg var veldig heldig med jordmor. Hu var kjempe koselig og hyggelig. Likte henne godt.. Hu sa at hu skulle sette opp så jeg fikk en overtidskontroll en uke etter min menstermin, selvom det er enuke før ul termin.

Men jeg var iallelall frisk og rask og vokste fint som hun sa, og hjertelyden til babyen var fin. Så nå bare gleder jeg meg til ny ultralyd om tre uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott for deg å endelig få høre hjertelyd! Merker jeg er litt misunnelig, er i uke 16 og har ikke time hos jordmor før 10.februar, leeenge til :-(

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...