Gå til innhold

Kor mange og koffor???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mange av dåke har vert på tidlig ul og koffor???

Virker som da e mange...

Eg var ikkje på tidlig ul med første, var denne gang pga en sa i sommer og var veldig bekymra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg med på spørsmålet ditt. Virker som alle er på tidlig UL... Var i uke 8 forrige gang pga blødninger...

Skrevet

jeg var ikke på tidlig ul. med 1 mann,

men jeg fikk blødninger med 2 mann i uke 11 og 13

så da sendte de meg¨på ul.da hadde nurket død :(

så når jeg venta da 3 mann fikk jeg tidlig ul.slik at jeg ikke skulle gå så lenge med 3 mann hvis det gikk galt da også fikk se en 4,2 cm aktiv liten krabat.

er gravid for 4 gang gårr på tab. for en liten svults på hypofysen så jeg skulle ikke kunne bli gavid men jammen klarte jeg dette alikavel, så skal på ul.neste fredag for å se om det er en liten levende nurk der inne denne gangen også.

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i uke 6 for å finne ut hvor langt jeg var på vei og skal prøve å få en tidlig UL til når jeg er 14-15uker siden lille knøtt's pappa er i militæret og gjerne vil ha muligheten til å bli med på en UL han også!! :-) Det er grunnene min.. Hadde sikkert ikke dratt på dem om min kjære hadde vært hjemme og om det hadde vært et planlagt svangerskap!! :-)

Skrevet

Jeg var på tidlig UL da jeg er sykemeldt og trodde jeg skulle tilbake i jobb. Alle på jobb tror jeg er gravid og ettersom jeg er det orker jeg ikke lyve når jeg begynner.

Nå fikk jeg en ny sykemelding og begynner ikke i jobb igjen før etter uke 12. Men det var kjempe herlig å se hjerte slå og fosteret bevege på seg...

Skrevet

Var på ul i uke 9, og skal tilbake igjen neste tirsdag pga en ma i fjor.

Skrevet

jeg var i uke 8 pga tidliger SA( var vel egentlig en ma, som tilslutt endte i SA)

Skrevet

Er i dag 8+3 å skal på tilig UL neste torsdag, pga jeg har pcos :)

Skrevet

Eg har også pcos, men tenkte aldri på UL av den grunn, Men men... Det er gøy med ul da, eg er glad eg gjorde på grunn av lang prøvetid og en SA i sommer... Hadde nok ikkje gjort det om eg da ikkje va for eg var så grådig bekymra... Føler meg mykje lettere nå når eg veit at da e liv

Skrevet

Jeg får tidlig UL og UL ca 1 gang hver 6 uke gjennom hele svangerskapet fordi jeg har ett høyrisikosvangerskap, dvs det er litt økt risiko for meg å gå gravid siden jeg har en nyre/leversykdom og sliter generelt med infeksjoner.

De sjekker også at babyen ikke får den lidelsen jeg har - for det kan resultere i tidlig spedbarnsdød (dør noen dager etter fødsel). Men denne type lidelse som jeg har blir ikke oppdaget/utvikler seg ikke før man nærmer seg 20-30 års alderen, slik var det for meg, for broren min, for mamma, for mormor, og hennes søsken, så hvis mine barn skulle være så uheldig å arve dette, så blir det mest sannsynlig ikke utviklet før de nærmer seg 20-30-års alderen, men greit å være føre var å sjekke med UL når det er arvelige sykdommer i familien.

Håper selvsagt ikke at noen av mine barn får dette, men det går helt fint å leve med, må bare ta noen forhåndsregler - så går det bra!

Skrevet

Jeg var ikke på tidlig ultralyd med mine to første, og skal ikke denne gangen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...