Giinaღ Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Snakk om bortkastet smerte å gå rundt sånn i et døgn a!!!!!!! Flere enn meg som opplever noe av det samme her inne?
Bevind *har født*:) Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jepp,har holdt på slik siden mandag kveld jeg... Jæ...slitsomt å gå slik å ikke få slappet av skikkelig.. Er 38 uker i dag
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei hvordan kjennes maserier ut? Har gått med konstante mensmurringer og kraftige kynnere siden tirsdag kveld..Er 37 + 1 idag og 3.gangsfødende..
Giinaღ Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Kjennes ut som vanlige rier (hvis jeg har forstått det rett), som kommer takvis enten i rygg eller mage, bare ikke like vonde som de effektive riene. Kjennetegnes vel med at det ikke er noe systematikk i hvor ofte de kommer eller hvor lenge de varer. De jeg hadde i går kom alt fra hver 10. min til hver 2. time ca. og varte ikke lenger enn 40-50 sek.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 jepp. og gått sånn i tre uker..i løpet av de tre ukene har vel tre dager av dem bare vært m vanlige kynnere m murringer..så jaaaaa vet nøyaktig hva du snakker om. er driit sliten om jeg kan si det sånn. er så lei av vondter at jeg blir vel snart gal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå