Gå til innhold

Noen som kan hjelpe? Varmluftsovn!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! lager boller og skillingsboller idag, og tenkte jeg endelig skulle bake med varmluft, men finner ikke bruksanvisningen på ny ovnen.... Hva er tegnet for varmluft???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En propell. Har den strek under er det pizzavarmluft. :-)

Skrevet

Husk også å trekke fra ca 20 grader fra vanlig steketemperatur.

Feks, hvis du steker bollene i "normal"ovn på 220 grader så senker du til 200 grader i varmluftovn.

Skrevet

Takk for svar jenter, da ble det gode boller..... snuppa gomler som en gal nå før middag... tror ikke middag blir tatt så godt imot idag:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...