ina&isabell 10/9-06 Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Hjelp!! lager boller og skillingsboller idag, og tenkte jeg endelig skulle bake med varmluft, men finner ikke bruksanvisningen på ny ovnen.... Hva er tegnet for varmluft???
elikatt -mamma til 4- Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 En propell. Har den strek under er det pizzavarmluft. :-)
Little Miss Naughty Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Husk også å trekke fra ca 20 grader fra vanlig steketemperatur. Feks, hvis du steker bollene i "normal"ovn på 220 grader så senker du til 200 grader i varmluftovn.
ina&isabell 10/9-06 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar jenter, da ble det gode boller..... snuppa gomler som en gal nå før middag... tror ikke middag blir tatt så godt imot idag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå