Gå til innhold

Å kjøpe graviditetstester.. :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere de på nett eller apotek?

Går dere på samme apotek hver gang?

Jeg kjøper billigtestene (strimmler) på det nettstedet, men kjøper noen ganger digital hvis jeg er veldig i tvil, eller ikke har flere billigstrimmler igjen.. Syns det er pinlig og gå på samme apotek hele tiden, så varierer litt.. Hehe.. Prøver og å gå der det ikke er så mange folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare kjøpt et par ganger.. 2 ganger fra nett og 2 ganger i butikk..

Nå har jeg ikke tenkt å kjøpe noen i det hele tatt, men vente med å finne ut til jeg skal til gyn i mars.

Skrevet

Jeg pleier nesten alltid å bestille fra billigetester.

Men hvis jeg drar på apotek, så prøver jeg å kjøpe fra forskjellige steder. Også drar jeg dit hvor jeg mest sannsynlig ikke møter på noen kjente, hehe. Flaut å kjøpe graviditetstester ja...

Skrevet

hehe jeg og mannen skulle møtes ved apoteket etter at han hadde kjøpt test en gang..

Også gikk jeg like gjerne inn når jeg så at han ble litt forvirret :)

Følte meg litt dum når han stod og gliste sitt stolteste når han betalte.. flira og rødma liksom :)

Skrevet

Hihi, så søt han er da!;) Tror aldri i livet at sambo hadde turt å kjøpe test til meg;P

Skrevet

men det er det eneste han skjønner også da..

han har ingen anelse om hva en graviditet vil si, etter befrukting er han helt grønn..

Ikke har han peiling på hva det vil si å ha baby heller tror jeg.. For jeg måtte forklare at de fleste må ha mat om natta... "ikke hvis du bare lar dem sove" sa han da..

Så da ble det et grunnkurs og beskjed om at han har værsågod å lese litt!!

Kanskje likegreit jeg ikke er gravid enda ;)

Skrevet

Hahaha, er ikke greit å være mann heller;)

Tror nok at sambo er like grønn! Han er i praksis i barnehage nå (0-3år), det har han nok godt av! Og når jeg blir gravid skal han nok få masse å lese på;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...