tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Skal gifte meg i vår, og lurer på om dere kan tipsemeg om butikker i Trondheim som selger fine kjoler (skal ikke ha brudekjole desverre) og hvor de er flinke til å komme med gode råd. Skulle også hatt tips til noen som kan ordne hår til bryllupsdagen
lille je Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Det er en brudekjolebutikk i Innherredsveien som også har selskapskjoler, den ligger på venstre side når du kjører ut av byen, like etter solsiden. Ligger og en butikk i tryggvasonsgata (på enden, ved Nova) som har selskapskjoler i vinduet. Ellers kan det vel hende at brudebutikken på leuthenhaven har også? Og Agape, men det vet jeg ikke helt hvor ligger. Muligens på Tyholt. Gifta meg ikke i Trondheim, så har ikke hårtips, dessverre:)
maskråka Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Fryd shoes and fashion har mye fint:) Ligger i Thomas Angellsgate. Rett ved Cornelias Hus.
Anne-B. Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Agape ligger oppe på Tyholt, der er de flinke til å finne kjoles som passer din kroppsfasong. Har vært der selv før jul og kjøpt brudekjole, og med en venninne for et par uker siden.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Tusen takk for svar. Nå har jeg i hvert fall noe å starte med. Er litt for kort og litt for lubben til at jeg tør å bestille på nett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå