mammatil2flotte Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Blir 31 om en uke, aa ser i dag at jeg har mange graae haar, spes i tinningene.... Har kommune farget haar, med lyse striper. Hva gjoer jeg naa? Farger det moerkere foer jeg striper lyse?? Noen som har samme problemet??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hehehe jeg er 27 år og har hatt grått hår siden jeg var 20. Pappa ble helt hvit i en alder av 25 år, selv striper jeg det lyst og det funker fint. De gråe hårene er mer hvite hos meg da, så de blander seg godt med de lyse stripene.
Norwegian by injection Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Velkommen til klubben! He he...jeg har masse grått hår men jeg er kjempe flink til holde fargen vedlike. Det er sinnsykt dyrt da! Jeg må til frisøren hver 6.uke! Jeg nekter å bli gammel, he he!
mammatil2flotte Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Ja, det er nettopp det, de er helt hvite. Maa nok bare vaere flinkere til aa stipe det oftere fremmover.. Da er jeg ikke alene, hehe
ULriKke73 Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Jaja... da er du også medlem av klubben...hehe ;o) Jeg ble tidlig grå... begynte når jeg var rundt 20, og som 30 åring hadde jeg nok vært ganske helgrå dersom jeg ikke hadde farget håret. Jeg er mørk og derfor må jeg farge ofte. Jeg farger håret hver 4-6 uke. Jeg farger det selv da... så det blir ikke så dyrt. Har vurdert å begynne å stripe det og gradevis gå over til å bli litt lysere. Frisøren min mener det er mer vanlig når man begynner å bli så gammel som meg (...HVA...!!.. Jeg er vel ikke sååå gammel..hehe...) Får se til sommeren.... da er det jo naturlig å være litt lysere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå