Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Er det noe frukt, eller noe annet som kan fremprovosere spontan abort? Jeg er 7 uker på vei, og jeg vil så gjerne ta abort, men sykehuset er så trege, det er som om de vil at jeg skal ombestemme meg, så de bruker ekstra lang tid. Jeg vil ikke at embrye skal utvikle seg enda mer...men det vil visst sykehuset, siden jeg må vente på samtaletime, deretter selve aborten. Det er allerede gått 4 dager siden jeg var hos legen og får ikke samtaletime før om 4 dager..kanskje lenger!! det er helt sprøtt jeg vil ha aborten nå...på dagen...
sniljente2 Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 hei.jeg kan forstå dilemma ditt,bare en tanke.lat som du har kjempe smerter og ring syke huset,kansje det blir en fortgang på det da.men hva du enn gjør,ikke gjør noe selv.jeg beklager at du er i en vanskelig sitvasjon,
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 dette er noe jeg ikke har lov å snakke om høytmen skal si det en gang. aloevera juice gjør at du aborterer. så lenge du ikke drakk det før du ble gravid kan du drikke det da så er det stoffe så strekt at det skiller ut alt ink embryoet..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Syns dette var veldig drøyt!!! Vent til du får timen
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Syns dette var drøyt og idioti... Lær å ta ansvar for handlingene dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå