Gå til innhold

Hipp hurra for ni-åringen vår:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, det er fire år siden vi ble kjent, og nå er du plutselig stoooor gutt!! Da du fylte seks hadde vi stort selskap med masse familie, og gode kaker. I dag blir det litt færre, men det blir koselig likevel, og jada - det blir kaker.

I dag er du stor gutt, ja, det er du jo ellers også - men du blir jo større og mer selvstendig for hver dag og uke som går. Du er verdens beste storebror, selv om lillesøster er noe herk innimellom:) Men selv om du er ni år, så er du ikke for stor for nattakos og bålturer... Vi håper det blir lenge til du vokser fra det!

Vi er superglad i deg alle sammen, og setter stor pris på deg. Og jeg er veldig, veldig glad for at du ble bonusen når pappa fant seg ny kjæreste. Det var litt av en kar å få på kjøpet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper at du skriver dette i kortet til gutten din? Det var så fint. Gratulerer med 9-åring!

Skrevet

Ja dette må du skrive inn i kortet hans! Veldig søtt og rørende.

Skrevet

Kjempe fint skrevet.. Sier som damene over med, dette må du skrive i kortet hans..

Og grattis med 9 åringen.

Skrevet

gratulerer med 9 åringen:))

Skrevet

Gratulerer med 9 åring i hus =o)

En herlig alder!

Dere er heldige som har hverandre, vil jeg si.

Skrevet

Da er bursdagen straks over, siste krampetrekket sammen med farmor nå:) Han har fått masse fint - og selvfølgelg kort med ordene over her.

Det er vanvittig deilig å si at jeg er heldig som er stemor, ikke alle kan det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...