Gå til innhold

Partyoffive?

Norwegian by injection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Lurte på om du er her nå? Hvordan går det med lillemann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her nå? Du var MIA i går, catching up w/the hubby...??? Hadde V hos spes igjen, men er egentlig ikke så mye klokere. Tok en hagu med tester isgjen, blodtester, antistoff/virus osv. som vi nå må avvente svar på. Skal på nytt rongten av lungene på sykehuset neste tors. el fre.

Men S, mellomste, har vært hos ore, nese, hals i dag. Var der for 3 mnd siden og hun hadde væske på mellomoret på begge sider. 3 mnd senere (i dag) hadde hun det fremdeles...Not good news at all. I am really bummed out and worried about this. Legen ba oss vurdere en operasjon av trommhinnene på sykeshuset. Aaaahhhhh...også......drumroll! I got my period back today!!! YEAH!!! Har hatt en skikkelig drittdag....æsj. Håper du har det bedere, Klem:)

Skrevet

Er her nå? Du var MIA i går, catching up w/the hubby...??? Hadde V hos spes igjen, men er egentlig ikke så mye klokere. Tok en hagu med tester isgjen, blodtester, antistoff/virus osv. som vi nå må avvente svar på. Skal på nytt rongten av lungene på sykehuset neste tors. el fre.

Men S, mellomste, har vært hos ore, nese, hals i dag. Var der for 3 mnd siden og hun hadde væske på mellomoret på begge sider. 3 mnd senere (i dag) hadde hun det fremdeles...Not good news at all. I am really bummed out and worried about this. Legen ba oss vurdere en operasjon av trommhinnene på sykeshuset. Aaaahhhhh...også......drumroll! I got my period back today!!! YEAH!!! Har hatt en skikkelig drittdag....æsj. Håper du har det bedere, Klem:)

Skrevet

ha-ha, V synes det var viktig og trykke en gang til...

Skrevet

Jeg var på trening hele igår formiddag og da jeg kom hjem så satt mannen foran data'n og jobbet med et stor prosjekt! Det er koselig å ha han hjemme men jeg blir litt irriert av og til....siden han overtar hele stua med arbeidet sitt! Ja, ja, må vel være glad for at han har masse jobb i disse tider!

Uff å meg altså! Så mye på engang! Jesus! Stakkars deg! Det holder med et sykt barn omgangen synes jeg. Hvor har vannet kommet fra? Et virus eller noe? Er det en stor operasjon legen snakker om?

Og mensen opp det hele? No fair! Men vær glad for at du har fått den og ikke er gravid, LOL! Håper min er rett rundt hjørnet, he he!

Trøsteklem :-)

Skrevet

Eller ikke...? he-he

Nei, tro meg her er det INGEN sjanser for det. Her er vi så utslitte begge to at vi SOVER når vi kan. Som et 80 år gammelt ektepar, med V i midten.

Ja, mye og takle denne vinteren. Kan ikke vente på vår og sommer. Savner FLorida om dagen, VELDIG!!! Drittlei sno og mas.

Skrevet

Joda, den ER på vei!

Ja, herregud! Jeg savner Florida fra okt.-april hvert eneste år jeg! Uff å meg....jeg tror det er treninga som får meg gjennom vinterene, da fokuserer jeg mindre om hvor jævlig det er ute, he he! Jeg kikker på nettet heletida og ser etter billig billetter...drømmer meg borte liksom! Jeg tror ikke vi får tid eller råd til å dra til FL i år dessverre! Vi skal til Thailand i mars, Bulgaria i måi og NY i nov. Jeg tror det holder i massevis. Skal dere til FL igjen?

Skrevet

Ja, jeg håper det blir bedere/lettere når barna blir litt eldre og vi har blitt mere vant til vinterene igjen. vet jeg burde være helt 'elektrisk' om all denne snoen og ut og stå på ski osv, men .......Jeg synes bare det er et ork og kaldt! jentene har ski, vi har ikke kjopt enda. Det er dyrt - også må man ha ski kl;ær osv. osv. Det er så mange ting vi har måttet kjope siden vi flytttet hit, det tar en stund form man har alt.

Wow - dere har skikkelige ferie planer. Vi diskuterer om og ta en tur til SPania, Italia, Hellas el i sommer, men er veldig usikre på om det er evrdt pengene med baby og 2 små. Noen ganger blir det bare pes og stress og det er nesten deiliogere og være hjemme og ta småturer. Spare opp til en skikkelig ferie når barna blir skolealder. Vi g9r fram og tilbake på dette. Vi har tenkt oss til Florida neste påske (2010). Men kan gjerne bli overtalt til en shopping tur uten mann og barn for den tid...he-he. Kanskje Villiam da til nod...he-he.

Ironisk - de 9 årene jeg bodde i FL hatet jeg Mai - November, Nå hater jeg November-April. Guess it is never a perfect world! Hadde det ikke vært knall og bo halve året her og halve året i Florida! Wo-hoooo!!!

Skrevet

I'm back!

Måtte bare ta meg av trollene mine, he he!

Ja, hadde ikke det vært perfekt? Det var utrolig deilig å være i FL ifjor fra jan.-juni...synes det er trist at ikke vi gjorde det samme i år også! Men jentene hadde ikke lyst. Jeg tror det ble veldig lenge for de og at de savnet Norge og venninene sine. Ellers så hadde jeg vært overthere nå, uten tvil! Men men.

Skjønner at det er kanskje mye pes å reise utenlands med 3 barn under 5år...Og det er så deilig her på sommeren! Koser meg veldig her da, hytteturer, båtturer o.l. Ååååå som jeg gleder meg til sommeren, he he!

Ja, en FL shopping tur hadde ikke gjort noe! T.J.Maxx, Marshall's...everything is so god damn expensive here! He he, Da jeg kom hjem etter at jeg hadde vært i FL i 5 mnd. så tenkte jeg hver gang jeg var ut å handle her "det hadde vært under halv pris på T.J.'s" Ble skikkelig 'gjerrig' jeg, he he!

Ok, jentene roper, gotta go. be back soon!

Skrevet

Så deilig - Januar til Juni de beste mnd. over der byttet med de værste her. APril og Mai er jo fine da, men Januar, Februar og Mars kunne jeg byttet lett.

Hvordan gjor du det med skolen til jentene da? over nettet knaskje? visste ikke at det var mulig. Nordmenn stressser jo så voldsomt med at de må reise i fellesferien for og ikke misse skole osv.

Jeg har vært i Norge nå i 1 1/2 år og jeg tenker fremdeles i $ når jeg er ute og handler. Skikkelig gjerrig, he-he. Nå om dagen er det jo mange gode dealer da, så jeg prover og handle nå. Men ski til meg og F, får vente til nesteår. Skal dere på vinterferie da? Thailand i Mars hores fantastisk ut. Det går an når jentene begynner og blir skolealder +. Har vært i Malaysia, Phillipinene, Guam og Korea på den siden av kloden. Tok mitt PADI der på en tropisk liten malaysisk oy...lå i hengekoyer og horte på palmesus, ingen barn....aaahhh!

Ja, en shopping tur til FL hadde ikke vært og forakte. Icelandair har noen ganger bra dealer. Grei reiserute. Hvordan reiser dere somregel?

Hei, vi skal også ta bilder på Fame når V fyller 1. bestemte det etter og ha sett dine. De var knallbra! Utrolig fine. Sikkert vanskelig og velge hvilke du vil henge på veggen. Dere var flotte alle sammen. Den i sort & hvitt var en vinner, men alle var bra. Sendte deg en mail. Klem:)

Skrevet

Yes, Bedtime indeed!

Jeg prøver å få de jentene mine i seng med lights out kl.8.30, men det skjer bare ikke....Jeg får nesten ikke et øyeblikk alene (utenom to timer midt på dagen når M sover) før klokken er 21 og da er jeg helt gåen! Jeg holder på med et brevkurs (jobben) itillegg til alt annet! Jeg leste tråden din...uff, stakkars deg! Skjønner ikke hvordan du får det til, jentene mine går til og fra skolen heldigvis og det 'sparer' meg mye tid og pes! De ordner nesten alt selv også, klær, dusjing, pussing av tenner o.l.....de bader til og med M! 3 under 5år må være utrolig slitsomt! Er F mye borte? Jobber mye?

Takk for det! Ja, jeg var kjempe fornøyd med bildene fra Fame men jeg brukte altfor mye penger der...S ble litt paff, men det blir sikkert 5 år til neste gang!

I vinterferien skal jeg være hjemme alene med M. S og jentene skal på tur....bobil på fjellet! Not my thing at all! Så jeg blir hjemme, det gjør meg ingenting! Tenkte kanskje en tur til FL med M men vi har ikke råd nå :-(

Ja, så jeg gleder meg til Thailand! Aldri vært der før! Jeg har bare vært i Hong Kong og Japan. For å være ærlig så likte jeg ikke stedene...way too foreign for me! Men Thailand blir bra tror jeg.

Det vi gjorde med jentene var at vi skrev de ut av skolen her i Norge og meldte de inn der borte. Det var ikke noe problem da vi kom tilbake til Norge heller, vi bare skrev de inn igjen! Det går fint siden de er både Amerikanske og Norske.

Hope you're still here!

Skrevet

Yoo hoo!

Skrevet

Jeg virkelig HATER og gjore oss klare om morgenen. Ingen koselig folelse. Det er et skikkelig pes.

Tid til deg selv, hva er det? Herregud, her er jeg ikke alene når jeg g9r på do engang, ha-ha. F spurte meg akkurat hva jeg onsket meg til morsdagen, og jeg svarte: A complete child and husbandless day thank you!" Sove helt til du våkner av deg selv, ligge og strekke seg litt, ta en laang dusj hvor du rekker og shave BEGGE leggene og vaske håret og fone det etterpå, deretter en lang uforstyrret frokost, legge seg litt nedpå igjen......Akk!

Vi prover med 8pm bedtime her i huset, men...samme historien. De deler rom så de tisker og hviske, leser, gråter, krangler, ler...you name it. hadde de forst i forskjellige rom, men da lop de bare fram og tilbake.

Gleder meg til at de alle blir et hakk storre, men så får jeg dårlig samvitighet for og tenke slik. De vil jo aldri være denne alderen igjen. Skulle gjerne hatt mere alene tid med Villiam. Dagene går jo med til og kjore fram og tilbake til bhg og gjore jentene klare. Komme hjem, rydde opp morgen rotet, klesvask, oppvask, bleieskift, amming....

En Florida tur hadde vært knall! Blir nok en stund til her også. V er skikkelig aktiv også, så flyturen hadde blitt slitsom. Der borte hadde jeg bare blitt lopende hore og venstre etter han. har dere vært i Spania med fam? Noen gang leid hus/leiglighet i Spania el italia? Hadde dere 'hjemmeferier' når barna var mindre?

Så jentene gikk på skole i FL? Så spennende da!

F jobber jo på ikea - så annenhver lordag og laange dager, ja. Men fornoyd med jobb og lonning. Vil begynne igjen snart selv.

Still here?

Skrevet

Hei igjen!

Åååå ja, a childfree day! Jeg kan ikke huske sist at jeg var hjemme alene uten mann og barn! Noen timer hvor man kan bare tenke på seg selv, uten å måtte mate, skifte bleie, bade, hjelpe noen med lekser! Ja, deilig...men akkurat nå er det bare en drøm. Jeg må nok vente noen år til før den dagen kommer!

Går begge jentene i BH? 100%? 50%? Har du tenkt å ha V der fra høsten kanskje? Jeg har søkt 50% til M fra 1.sept, da er han 2år og er sikker superklar for BH! Gleder meg litt til å begynne å jobbe igjen. Hva kunne du ha tenkt deg å jobbe med her i Norge? Jobbet du i FL?

Å ja, jentene gikk på elementary school der borte, er du gærn? Jeg kunne ikke ha vært hjemme i FL med alle 3 rundt meg 100% av tida! Måtte ha litt "shopping time" to myself, LOL!

Vi har reist masse med jentene, mest til FL da! Vi har vært i Spania med de ja! Men jeg anbefaler Bulgaria istedet. I slutten av mai/beg av juni kan du få 4-stjerners hotell med fly (4stk+infant) til rundt 10-11.000,-. Og det er sinnsykt billig å spise ute der! Barnevennlig, koselige mennesker!

Skrevet

.

Skrevet

V skal ike begynne i bhg til hosten. Synes han er for liten jeg da...Neste host begynner han, da er han 2 1/2 år. Men ikke 100% heller. 50-80%, det kommer ann på hva slags jobb jeg får meg.

Jobb...I don't know! Har vært hjemme så lenge 'my confidence has dissapeared and my ambition faded away under the Florida sun...' har jo en HBA I Hospitality Management fra Nederland. Jobbet med det litt i FL, men hoppet deretter rundt fra den ene jobben til den andre, for så og være hjemme de siste...sanrt 6 9rene. Hjelp! har snakket med en skotsk dame som driver sin egen oversettelses byrå. hadde vært knall, men er ikke sikker på om hun trenger flere. Hvis ikke blir det nok bare helg/kvelds jobb i hotell. "checking out sir? Checking in? how many in your party?...he-he

Må sjekke BUlgaria. Har noen websites?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...