Gå til innhold

Andre med alvorlig testetrang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt ustabil syklus. Men hvis jeg har rett på EL denne mnd så har jeg IKM lørdag 31. Her om dagen dumpet det ned maange tester fra billigetester.no.. nå kjenner jeg det kribler etter å teste! ! Selv om jeg ikke har noen symptomer, hehe.. Andre som det klør for? Iih.. hva skal man gjøre for å la være å teste før 3-4 dager etter IKM..

m å t i s s e p å t e s t e n n å å å å .. haha :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i denne.. Men denne måneden har jeg klart å la vere (hittil) Har ikm nå på fredag/lørdag og hadde så lyst å teste når jeg sto opp idag,selv om jeg ikke har noe graviditetstegn... Men beit det i meg og får bare vente til over helga.Føles som en evighet...

Skrevet

huff - jeg også har såå lyst til å teste hele tiden.... Har IKM på tirsdag ca, men testet i går.... Skal nå prøve å vente til mandag... Har litt korte sykluser jeg da - 22 - 26 dager ca... håper jo sånn..... Det bare kribler i meg etter å teste og få positivt svar.... Hihi!! Lykke til!!

Skrevet

Jeg føler meg ikke gravid, så skjønner ikke hvorfor jeg vil teste for å se en hvit test, hehe..

Og enda mer slitsomt er det at når man ikke har blitt gravid så kommer ikke TR som ho skal, DET er forbasket, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...