Gå til innhold

Fort, strikkehjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Handling følger tanke, og vips! er garn kjøpt inn. Men hvordan strikker jeg kast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du legge ut eller lage et hull? Et kast er å legge tråden over den høyre pinnen slik at det ser ut som en maske. I neste omgang strikker du den og da blir det et lite hull i mønsteret. Var det godt nok forklart? Skal se om jeg finner noe på nettet med bilder til deg...

Skrevet

Ser på bildet at det skal være hull.... Google, hva er det...?

 

Bilde hadde vært toppers! c",)

Skrevet

Me hvis jeg egger tråde over, får je ikke da e ekstra maske i este rude?

Skrevet

Jo, men det er meningen, for når du strikker kastet blir det et lite hull! Ofte skal to masker strikkes sammen igjen senere. Må nesten se mønsteret for å vite hva du strikker :)

Skrevet

Hadde jeg vært her i går,så hadde jeg nok sagta at et kast er;

Ta hånda godt til bake og dryl frem alt du klarer.Det er et kast ;o)

Men ser du fikk god hjelp da,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...