Reveenka Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Handling følger tanke, og vips! er garn kjøpt inn. Men hvordan strikker jeg kast?
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Skal du legge ut eller lage et hull? Et kast er å legge tråden over den høyre pinnen slik at det ser ut som en maske. I neste omgang strikker du den og da blir det et lite hull i mønsteret. Var det godt nok forklart? Skal se om jeg finner noe på nettet med bilder til deg...
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Se her (litt bedre forklart....) http://www.pinnsvindesign.no/strikkeskole.htm Har du ikke Google, he he he?
Reveenka Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Ser på bildet at det skal være hull.... Google, hva er det...? Bilde hadde vært toppers! c",)
Reveenka Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 Me hvis jeg egger tråde over, får je ikke da e ekstra maske i este rude?
Karomamma Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Jo, men det er meningen, for når du strikker kastet blir det et lite hull! Ofte skal to masker strikkes sammen igjen senere. Må nesten se mønsteret for å vite hva du strikker
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Hadde jeg vært her i går,så hadde jeg nok sagta at et kast er; Ta hånda godt til bake og dryl frem alt du klarer.Det er et kast ;o) Men ser du fikk god hjelp da,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå